lássuk még egyszer

Bekezdés?

Bekezdés

This entry was posted in Uncategorized. Bookmark the permalink.

8 Responses to lássuk még egyszer

  1. csipkepitty says:

    Nem, sajnos nem az.
    A bejegyzések viszont törölhetőek a listából, ha esetleg nem akarod megőrizni a próbálkozásokat. A kommentek szintén. 😉

  2. hosszu says:

    �, m�r sz�mos ehhez hasonl� t�r�ltem. 🙂 A freeblogosok kit�r�ltett�k velem az ideiglenes f�jlokat, ez az azt k�vet� pr�b�lkoz�s. Eredm�ny semmi, de ezt l�tod. Majd kit�rl�m ezt is, de most egy kicsit elegem van az eg�szb�l.

  3. hosszu says:

    Hát ez egyre jobb 🙂

  4. csipkepitty says:

    Öööö, nem én vagyok a hibás!…

  5. Ardin says:

    Most mondanám, hogy használd a és a tag-eket a szövegben, de az nem annyira user friendly. (hmm.. jó lenne tudni, hogy hogyan is fog ez megjelenni 😀 Imádok kommentben html segítséget adni 😀 😀 😀 )

  6. ez teljesen abszurd… de egyébként is, minek neked azok a bekezdések? 🙂

  7. hosszu says:

    Ardin: Köszi az ötletet, én boldogan beírok bármit, lassan akármire kapható lennék a bekezdésekért cserébe. Csak azt is mondd meg, hol használjam őket (a gyakorlati érzékemről lásd az első bejegyzést :))

  8. hosszu says:

    postmodernystka: Jó kérdés, nem is tudom, valószínűleg a megszokás, meg a tudat, hogy adtam már egyest ilyesmiért 🙂 Viccen kívül, szerintem nagyon hülyén néz ki így.

Leave a Reply

