Óbasszameg… grrr…

Ez most trágár, dühöngős, világutálós poszt lesz, aki nem bírja az ilyet, ne olvassa.

Szóval elmentem, hogy megvívjam többfordulós harcom első menetét a bürokráciával. Előtte rutinosan felhívtam az okmányirodát útbaigazításért, és ők útbaigazítottak a polgármesteri hivatal A irodájába. Ott csak néztek rám bambán, hogy ők bizony nem, és átküldtek (némi telefonos segítségkérés után) a B irodába. Itt egy kissé meglepett úriember fogadott, akiről kiderült, hogy a) nem illetékes, b) nem tudja, ki az illetékes, viszont c) roppant segítőkész. Ezért vagy egy félórán keresztül próbált segíteni úgy, hogy kattintgatott összevissza a gépén és motyogott maga elé, majd kissé tanácstalanul átirányított az okmányirodába. Ott az információs pultnál egy kevéssé segítőkész srác nem tudta, viszont adott egy telefonszámot, hogy hívjam fel az ügyintézőt. Ettől kissé meghökkentem, hiszen ha itt vagyok helyben, miért kell nekem telefonon érdeklődnöm? Mert az ügyintézők most ügyet intéznek, jött a válasz. Ezen a ponton kissé emelt hangon és keresetlen szavakkal véleményt nyilvánítottam a mögöttem felfejlődött sornak és a világnak úgy általában a kerületi hivatalokról, majd elszívtam egy cigit, és felhívtam az ügyintézőt, aki elküldött egy harmadik épületbe. Itt egy kedves néni adott nekem felvilágosítást, egy kisebbfajta listát, valamint megtudtam, hogy újabb néhányezer forintokat be kell fizetnem, valamint semmit nem tudok intézni addig, amíg meg nem jön az erkölcsim, mert kizárólag erkölcsös emberekkel állnak szóba a hivatalok, basszamegaló.

Ráadásul a lakás egy komplett disznóól, a galambok újfent összeszarták az erkélyt, a szomszédasszonyom teljesen bekattant, úgyhogy mostmár tényleg elküldöm a búspicsába, és van összvissz egy hetem arra, hogy megszervezzem a festést, ami valószínűleg nem elég rá. A következő embernek, aki ma csúnyán néz rám, valószínűleg leharapom a fejét.

This entry was posted in Uncategorized. Bookmark the permalink.

3 Responses to Óbasszameg… grrr…

  1. stali says:

    Valami kivételezett lénye lehetek a világnak, mert ezeregy szerencsémre nagyon ritkán van úgy, hogy nem gördülékeny, amit ügyintéznem kell.
    Igaz, lejárt az útlevelem… Az ezután jön, de ugyanott, ahol már megokmányoztak tavaly. Készségesen, gyorsan, alig-várakozással.

  2. hosszu says:

    Biztos nagyon pozitív a kisugárzásod 🙂
    Én az elmúlt öt év jelentős részét ügyintézéssel töltöttem, úgyhogy azt hittem, immunis vagyok már az hivatalnak packázásaira, de nem.

Leave a Reply

