Prodidzsáj rulez!

Épp ideje volt már, hogy kitomboljam magam. Már el is felejtettem, hogy micsoda sűrített energia a Prodigy, pedig volt idő, amikor kifejezetten erre a célra használtam. Például amikor egy nyári egyetemnek borítékoltam, vagy amikor agyilag nem túl megerőltető munkám volt, és rájöttem, hogy ha benyomom, sokkal gyorsabban gépelek.

A hatás most is bejött, pedig úgy kúsztam ki a Szigetre, mint egy rakás másnapos és kialvatlan szerencsétlenség. Egy pálinka és egy gyógysör után kimondottan szédelegtem, és este kilenckor már ásítozva ücsörögtem egy védett zugban, és az ágyam után vágyódtam. Aztán elkezdődött a koncert, és félórán belül reinkarnálódtam, mint lobogó hajú táncistenség. Volt egy félelmetes közjáték is, amikor hirtelen meglódult a tömeg, és egy pillanatig azt hittem, hogy Nellit a szemem láttára fogják halálra taposni. Végül csak egy üveg borunk esett áldozatul a csordának, szerencsére nem a cserszegi fűszeres. Engem elsodortak Nelliéktől, és annyira megrémültem, hogy még a klausztrofóbiámról is megfeledkeztem, amíg kiverekedtem magam a szélére. De aztán szerencsésen megtaláltuk egymást, és jót roptunk. A továbbiakban pedig úgy közlekedtünk, hogy A Férfi, Aki Nem Tud Pózolni mindkettőnket kézenfogott, és maga után vonszolt, és ez elég hatékony módszernek bizonyult.

Különben teljesen lenyűgözött az a torony, amibe vicces létrákon kell felmászni, majd egy dróton lesiklani (fogalmam sincs, mi a hivatalos neve). Ezt feltétlenül ki kell próbálnom, méghozzá minél hamarább, de, szerintem nagyon helyesen, úgy döntöttem, hogy nem ilyen állapotban kéne extrémkedni. Viszont ha jól értesültem, Visegrádon is van egy ilyen.

This entry was posted in Uncategorized. Bookmark the permalink.

2 Responses to Prodidzsáj rulez!

  1. az a lesikló izé engem is nagyon vonz évek óta, csak valahogy sose szánom rá magamat, pedig valószínűleg nagyon jó élmény. ha elmész visegrádra, kérlek számolj majd be!
    kár, hogy pendulumon nem voltál, én azon tomboltam magam vérhólyagosra, prodidzsájon már csak hátul fröccsöztem 🙂

  2. hosszu says:

    Azért a pendulumból is elkaptunk valamennyit, de akkor még csak a bemelegítésnél tartottunk 🙂

    Utánanéztem a visegrádi pályának, 10 szakaszból áll, kb. 50 perc, kilátással. November 15-ig működik, addig csak eljutok, és természetesen beszámolok 🙂
    http://www.visegrad.hu/canopy-drotkotelpalya

Leave a Reply

