Festés, első nap

Ha épp nem egyedül vagyok méla kussban, akkor általában mediterrán hangulat tombol körülöttem. A családomat nagy olasz famíliaként kell elképzelni (lehet görög is, attól függ, ki milyen filmeken szocializálódott), és a baráti társaságom jelentős része is temperamentumos, nagyszájú nőkből áll, akik közül elég sokan jelen voltak tegnap. Úgyhogy volt itt minden, sok röhögés, kevés sírás, némi feszült üvöltözés, még egy kis sírás, nagy egymás nyakába borulások és kreatív szitkozódások széles palettája. Kiderült, hogy a két vödör kikevert festék véletlenül sem ugyanaz az árnyalat, a hálószoba negyedik falánál elfogyott a festék, pedig ennél kisebb szobát én még nem láttam, eltört az egyetlen csillárom, nem volt elég ecset, a lányok beszédültek a hígítótól, és Hangyusz ki tudja, milyen megfontolásból körbefestette J szemét fehér zománcfestékkel, ami különösen a szemöldökén mutatott jól. Viszont sikerült létrát szerezni, ma reggel festéket is a negyedik falhoz, és a galambokat is elrettentette a felfordulás. Az egyik megpróbált a légkondi mögött menedéket keresni, de csak három galambszart találtam ma a bútorokon, ami jelentős előrelépés az eddigi állapotokhoz képest.

Ma reggel úgy ébredtem, mint akit összevertek, és egy darabig lövésem sem volt, hogy hol vagyok. A helyzeten tovább rontott, hogy egy óriási piros plüssrák nézett velem farkasszemet. Ráadásul a Gyerek nem tart otthon kávét, ilyenkor nem is értem, hogy lehetünk rokonok. Szóval elég nehezen indult a nap. Most megyek, megiszom a citromos Gösseremet és tíz percig meredten bámulom a plafont, aztán megpróbálom eldönteni, hogy megszokjam, vagy visszafessem fehérre.

This entry was posted in Uncategorized. Bookmark the permalink.

4 Responses to Festés, első nap

  1. teriszony says:

    Nekem így esett, hogy az étkezőm falai különböző színűek… Pedig egyedül voltam, még koncentrálhattam is volna 🙂

  2. hosszu says:

    Ó, figyelj, az nagyon trendi 🙂 Nekem szobán belül nagyjából egyszínűek, na de ha egybenyitom a hármat… az üt. :))

  3. Pingback: Liebster | A lélek hosszú, sötét teadélutánja

Leave a Reply

