Festés, második nap

Kétszer voltam a festékboltban, harmadjára már a Gyereket küldtem, adtam neki koordinátákat, pénzt, meg azt az utasítást, hogy mondja, hogy a flamingós lány küldte és a flamingóért jött. Kicsit több volt a feszültség, mert mindenki fáradtabb volt, de sikerült lefesteni mindent, itt-ott azt is, amit nem kellett volna. Plafonügyben szavazott a közönség és telefonos segítséget is kértem, végül megszületett a döntés. Nagyon tisztelem a fiúkat, mert egy szó nélkül átfestették, és senki nem mondta, hogy baszki, ezt tegnap is kitalálhattad volna. Baleset jutott erre a napra is, mert lejött a plafon egy darabkája, de már ez se érdekel. Yve pedig talált egy-két érdekes dolgot a hűtőben, úgyhogy megkértem, hogy inkább ne nyissa ki. Dögfáradt vagyok, a pórusaimban festékpöttyök ülnek, a hajamat szerencsére nem látom. Ma reggel a pólómat nézegettem gyanakodva, mielőtt rájöttem volna, mi az, de a Gyereknek most legalább kólája volt, ami undorító, de van benne koffein, és még egy poharat is hajlandó volt elmosni (a Gyerek, nem a kóla). Ma még lekenem, lemosom, felvakarom, kidobom, elpakolom, amit kell, remélem, ez zombi üzemmódban is menni fog, majd benyomok valami zenét. Aztán ha sikerült visszahódítanom a kádamat a festékesvödröktől, beülök nyakig valami izomlazító natúrlötyőbe.

Ja, és a Vidámpark éjszaka, részegen nagyon vicces. 🙂

This entry was posted in Uncategorized. Bookmark the permalink.

9 Responses to Festés, második nap

  1. csipkepitty says:

    Majd kapsz ajándékba szép rózsaszín plüssflamingókat, ha nem árulod el, milyen színűek lettek a falak. (Igen, ez zsarolás.) 😉

  2. hosszu says:

    Ez különösen kegyetlen fenyegetés volt 🙂 Nos, a dolgozószoba flamingó, az étkező napraforgó, a hálószoba sirokkó, bár Panzer szerint ezek nem is színek 🙂

  3. csipkepitty says:

    Szóval rózsaszín, sárga és narancs?

  4. hosszu says:

    Hát nem ennyire egyértelmű, de valami ilyesmi. De nyugi, egy hét múlva már a saját szemeddel láthatod, nem igaz?

  5. Ardin says:

    Kitartás! Néha a takarítás tovább tud tartani, mint maga a festés 🙂 Én ma pl. 20 évet fiatalítottam 2 szekrényen, és rájöttem, hogy az egyik szekrény foganytúja nem fekete, csak koszos 😀

  6. hosszu says:

    Na, én az egyik ablakpárkánnyal jártam így, amikor beköltöztem, és elkezdtem vakarni a többéves koszt. Te hogy haladsz? 🙂

  7. Ardin says:

    Egész jól 🙂 Előszoba és Wc befejezve, mostmár a fürdőszoba plafon is a helyén van – és erősen reméljük, hogy ott is marad :lekopog: – úgyhogy holnap lehet festeni, meg még egyszer festeni, meg takarítani, meg visszarámolni. Ha az égiek is úgy akarják, időben végzünk 😛

  8. hosszu says:

    Hajaj, akkor sűrű napotok lesz. Hajráhajrá! 🙂

  9. Pingback: Liebster | A lélek hosszú, sötét teadélutánja

Leave a Reply

