Aztajókurva

Felhívott egy nyelviskola, hogy nagyon előnyös, szuperkönnyű és szuperhatékony nyelvtanfolyamot ajánljon nekem. Ilyenkor el szoktam mondani, hogy köszönöm, angoltanár vagyok, kicsit röhögünk, hogy nahát, micsoda véletlen, majd szívélyesen elbúcsúzunk. Ezúttal nem. A faszi tovább dumált és heherészett, hogy hát ne értsem félre, de attól, hogy nyelvtanár vagyok, még nem biztos, hogy ők nem tudnak nyújtani nekem semmit, mert itt egészen-egészen felső szintről beszélünk, meg komoly szakmai nyelvtudásról, meg ilyesmi. Kicsit pontosítottam a kedvéért, hogy esetemben mit jelent az angoltanár, meg hogy mivel is foglalkozom, de ő tovább heherészett, és még egyszer rákérdezett, hogy akkor biztos nem akarok-e élni ezzel a páratlan lehetőséggel.

Nem, bazdmeg. Összeszarhatnátok magatokat a boldogságtól, ha hajlandó lennék nálatok tanítani.

This entry was posted in Uncategorized. Bookmark the permalink.

5 Responses to Aztajókurva

  1. teriszony says:

    Hijnye… ezzel érik el, hogy legtöbbször csak annyit mond az ember, hogy nem érdekel, aztán lerakja…

  2. hosszu says:

    Á, nekem ahhoz még fejlődnöm kell, sajnos kórosan udvarias vagyok. Csak a mosolyom lesz egyre merevebb meg a szemem szűkül, de azt ők nem látják. Ezért is öntöttem ki ide a dühömet.

  3. stali says:

    Megpróbálhatnád. Visszakérdezés: ahh, Önök munkát ajánlanak? Mennyi óradíjat fizetnek? Ó, micsoda meglepetés, ÁLLANDÓ alkalmazás?
    Igazán kedves a megkeresés, sajnos, nem tudok újabb tanítási feladatokat vállalni.
    Na, milyen ötleteim vannak? Természetesen csakis helyetted.
    Magam helyett már rutinosan (és vérfagyasztóan udvariasan) rázom le az ajánlattevőt.

  4. hosszu says:

    Köszi, stali 🙂 Igazad van, nem dühöngeni kell, hanem derűsen szivatni az illetőt. 🙂

  5. teriszony says:

    Ja, de a legtöbbször nem értik … Múltkor egy befektetési tanácsadó nem hagyott békén, mire mondtam neki, hogy nézze uram, ha ad pénzt, szívesen befektetem. De ő csak folytatta tovább, szerintem kikapcsolják a hallószervüket, vagy én nem tudom…

Leave a Reply

