Utazás és egyéb borzasztóságok 2.

Ez most szimplán csak dühös poszt lesz, humor nélkül.

A vendégek fél hatra hívták a taxit, nevezett időpont előtt öt perccel levonultunk a bőröndökkel és egy nagymamával, és érzelmes búcsúzkodásba fogtunk. Fél hat után tíz perccel felhívtuk a taxitársaságot kicsit aggódva, hogy ugyan hol a jó búbánatban vannak. Szokásomtól eltérően a nevüket is kiírom, a Barát Taxiról van szó, akikkel már utaztunk korábban is, relatíve problémamentesen. Ekkor jött az első agyfasz, ugyanis állították, hogy nem is rendeltünk taxit, valószínűleg hallucinálunk, de hatra küldenek egyet. Megnéztük B telefonjában, másfél percet beszélt velük abban az időpontban, amikor ők állítólag nem vettek fel rendelést.

Hatkor ismét telefonáltunk, és érdeklődtünk, hogy hol a taxi. Öt perc, hangzott a válasz. Öt perc múlva újabb telefon, egy perc múlva itt az autó. Hát, addigra már kissé bizalmatlanok voltunk, és ennek hangot is adtunk. A női hölgy a telefonban szabadkozott, hogy ő csak azt az információt továbbítja, amit a főnökétől kapott. Nos, akkor inkább a főnökkel szeretnénk beszélni. Dehát már beszéltünk ma vele. Igen, baszki, de az még akkor volt, amikor autót ígért hatra. (Mondanom sem kell, a szóváltás közben bőven letelt az egy perc, autó sehol.) Női hölgy kapcsolja Főnököt, újabb agyfasz: a taxi a ház előtt áll, tessék lefáradni. Fél hat óta állunk a bőröndökkel a ház előtt, bazdmeg, itt aztán nincs autó. De. Nem, nincs. Főnök ezek után a következő okosságokat szólta: 1. Mit pattogunk itt, amikor mi basztuk el, nem is hívtunk taxit (anyád); 2. Nem is fél hatkor reklamáltunk, hanem utána tíz perccel (anyád ismét, jóhiszeműen feltételeztük, hogy csak bénák vagytok); 3. Ha annyira sietünk, miért nem hívtunk másik taxit (azért, bazdmeg, mert azt hazudtad, hogy hatra itt az autó, és fél hétkor kinn vagyunk a reptéren, ha szólsz, hogy nem tudod kezelni a helyzetet, boldogan hívtunk volna mást). Majd én feszült hangon beszéltem, Főnök pedig nemes egyszerűséggel rám baszta a telefont. Felhívtunk egy másik taxit, marhanagy szerencsénkre egy (!) percen belül küldtek autót. Miközben B-ék berámolták magukat, befutott a Barát Taxi is, de ezt nemes egyszerűséggel figyelmen kívül hagytuk, ők elmentek, én feljöttem. B-ék végül elérték a gépet, öt perccel a check-in lezárása előtt érkeztek. 25 perc alatt kint voltak, B férje szerint többnyire 180-nal mentek. A második taxitársaság nevét már csak ezért sem írom ki ide, de örökre hálásak vagyunk nekik.

És most komolyan: nem hiszem el, hogy egy taxitársaság, amelyik főleg reptéri transzferekből tartja fenn magát, meg meri ezt engedni magának. Ha rajtuk múlik, B-ék lekésik a gépet, holnap nem tudnak munkába menni, Helsinkibe meg elég húzós lett volna egyik napról a másikra jegyet venni. Az a szó, hogy elnézést, egyszer nem hangzott el a telefonbeszélgetések alatt, és egyáltalán nem mutatkoztak segítőkésznek, sőt, arrogánsak voltak, összevissza hazudoztak, és leszarták, hogy más emberek idejével meg pénzével játszanak. És a legrosszabb, hogy nem tudtunk volna mit tenni, mert hiába van bizonyítékunk arra, hogy másfél percet beszéltünk velük, ha nem vesszük fel a beszélgetést, nem tudjuk bizonyítani, hogy meg is rendeltük a taxit, ők pedig megígérték.

A Barát Taxi ma csak két ügyfelet vesztett, de nagyon remélem, hogy záros határidőn belül tönkremennek, mert nincs mit keressenek a normális szolgáltatók között. Iszonyú dühös vagyok, hogy ilyen megtörténhet, és semmi felelősséget nem kell vállalniuk.

This entry was posted in Uncategorized. Bookmark the permalink.

2 Responses to Utazás és egyéb borzasztóságok 2.

1. hehe, mi is őket hívtuk, amikor úgy volt, hogy megyünk törökországba, megrendeltük előre, aztán lemondtuk még este (éjfél körül) a hajnali f6-ra rendelt taxit, nyugtázták, majd felhívtak minket hajnali f6-kor, hogy lent vár a taxi, hol a faszban vagyunk. igazán kellemes volt, tényleg.