Call for suggestions

Ma délután kidőltem, szartam a teendőimre, és elaludtam, ami nem volt bölcs dolog, de az egészséges önvédelem szempontjából talán mégis, és nagyon jólesett, megyek is mindjárt és folytatom, ahol abbahagytam.

Azt mondjátok meg, hogy növeljem meg az energiaszintemet, mert alig vonszolom magam. Addig eljutottam, hogy valószínűleg többet kéne aludnom, ugyanabban a – lehetőleg éjfél előtti – időpontban lefeküdnöm, és rendszeresen mozognom. Egyéb javaslat?

This entry was posted in Uncategorized. Bookmark the permalink.

6 Responses to Call for suggestions

  1. Ardin says:

    Alvás, mozgás, néha munkán kívüli egyéb programok. Ennyi bőven elég a kipihentséghez 🙂

  2. csipkepitty says:

    Zöld tea, sok gyümölcs, plusz adag C vitamin (a cigi miatt), korai fekvés, reggel negyedórácska futkorászás az odakintben. Nekem bejött. (Az igazat megvallva, ideje lenne újrakezdenem.)

  3. teriszony says:

    én fejen szoktam állni boldogult ifjúkoromban, óránként 10 percet. most már inkább zöld tea+kávé. csoki. alvás. ugrókötelezés (csak mértékkel, nehogy megártson).

  4. én az esti kocogásra esküszöm, illetve a biciklivel való közlekedésre (vagy csak öncélú biciklizésre), azt reggel is lehet csinálni, mert az ember nem kap tőle sokkot. ja és ne ülj le egyből a gép elé reggel, hanem csinálj magadnak egy jó reggelit, meg időnként állj fel és mondjuk mosogass, vagy rakj rendet a konyhába, engem mindig felpezsdítenek a házi teendők / kézimunkák…

  5. perenne says:

    Mindent elmondtak. Csak egy halk kérdés: Mikor találkoztál utoljára a vérképeddel? Én pl vashiányosan szoktam ilyen lenni. Meg amikor elhanyagolom a meszes gerincemet (de ehhez Te még ifjú vagy és bohó)

  6. hosszu says:

    Nahát, köszönöm, szerintem sorban (vagy egyszerre) kipróbálok mindent, kivéve a fejenállást (mert ahhoz béna vagyok, meg szerintem amúgy sem lenne szabad), meg a biciklizést (amit állítólag nem lehet elfelejteni, de jelentem, nekem sikerült, tizenkevés évesen még vígan bicikliztem, tizensok évesen pár év kihagyás után felültem egyre és azonmód feldőltem, azóta nem próbáltam).

    perenne: kösz az ötletet, igazad lehet, a vérképemet évek óta nem láttam, de alacsony abban általában minden, egyszer meg egy barátom orvos anyukája ránézésre azt mondta, hogy vashiányom van. Szóval lehet, hogy nem ártana ránézni, de rettegek a tűtől, előbb kipróbálom a kevésbé invazív módszereket 🙂

Leave a Reply

