Szombat esti döbbenet 4

Kedves barátaim elcipeltek reggae-koncertre. Elmentem, mert tényleg kedves barátaim, és mert wtf, szombat este van (volt). Ééééés Manu Chao-számokat hallottam, ami alá időnként benyomták a nagyon kemény salsaalapot meg -zongorát, igazi trombiták is voltak, és még a gitáros is jó volt (nem a salsaalappal egyidőben, ofkorsz). Mindezt egy igen szimpatikus, félig fedetlen mellkasú énekes előadásában, hogy vizuálisan is kielégítő legyen. Hát, nem hittem a fülemnek. És mielőtt még elfordulnátok, hogy böee, micsoda gusztustalan perverzió, szeretném leszögezni, hogy én élveztem, óóóóóóóó, de még mennyire. Egyetlen bánatom, hogy közel s távol egyetlen salsás pasi sem volt (naná, majd reggae-koncerten) (bár volt egy pár, aki mambózni próbált, na az egészen bizarr volt), és a csajok is túl fáradtak voltak ahhoz, hogy velem tomboljanak (pedig én keltem ötkor és dolgoztam egész nap, vagy mi).

És most a tartalmas nap után egy roppant elégedett és minden képzeletet felülmúlóan fáradt Hosszu abbahagyja a szófosást, és elmegy, hogy alvás által restaurálja az arcvonásait, ami az ő korában már kifejezetten javallott.

This entry was posted in Uncategorized. Bookmark the permalink.

Leave a Reply

