Még mindig boldogság, ezúttal a másé

Csak hogy pletykáljak kicsit, a Gyereknek barátnője van, az első a sorban, aki nekem is szimpatikus. Persze még korai lenne messzemenő következtetéseket levonni, mert csak egy hete tart a történet, de remélem, sok örömben lesz még részük. Szépek együtt. 🙂 Az otthoniak persze kíváncsian várják a verdiktet, mert úgy tűnik, mióta drága jó dédnagyanyám meghalt, én lettem a család ügyeletes boszorkánya és fő-fő sárkánya. Jóanyámból az anyóstermészet legcsekélyebb megnyilvánulása is hiányzik, a nagyszülők is szeretettel fogadnak mindenkit, úgyhogy mindeddig én voltam az egyetlen, akinek kifogása volt a Gyerek életében megforduló leányszemélyek ellen. (Hát ha még majd egyszer nekem lesz menyem, tejóisten, szegény. Bár addigra a legjobb forgatókönyv szerint is mamunak mondom a hamut, és lehet, hogy inkább a köszvényemmel leszek elfoglalva.)

Mindenesetre illően megünnepeltük az első hétfordulót, és megállapítottam, hogy a boldogság sok mindenre jó, mert nem elég, hogy a Gyerek fogyni kezdett, de így énekelni sem hallottam még, a hideg is kirázott tőle. Nem tudom, lehetnek-e a hang- vagy torokproblémáknak pszichés okai (elég sokat kínlódott ezzel az elmúlt évben), de ha valaki ilyet állít, hát én elhiszem neki.

This entry was posted in Uncategorized. Bookmark the permalink.

7 Responses to Még mindig boldogság, ezúttal a másé

  1. csipkepitty says:

    Már miért ne lehetnének pszichés okai. Néhány évvel ezelőtt volt egy évfolyamom, akikről meg voltam győződve, hogy ellenszenvesnek tartanak engem – minden nekik tartott óra végére berekedtem, pedig ugyanolyan hangerővel beszéltem hozzájuk is, mint mindenki máshoz.

  2. yosha says:

    Jajj már…
    Mikor elmulnak a pszihés gátak, törvényszerüen akkorát hül a levegő, hogy egyetlen lélegzetvételre négyütemü motorként gyullad be a torkom… :((((

  3. halló halló! hol tetszik lenni? hiányolom a bejegyzéseket! légyszilégyszi!

  4. perenne says:

    Jössz egy mesével. 🙂 Ja: aki engem emlékeztet mivel tartozom, azt agyoncsapom :-)))

  5. hosszu says:

    Mea maxima culpa, de tényleg, élek még, csak rámszakadt az offlájn élet, és még nem sikerült kiásnom magam alóla. Holnap jelentkezem.

  6. yosha says:

    Ha má ugyis rolam szol, akkor mé ne irjak ide? Blogomon kielemeztem egy dalszövegemet, hosszu majd olvassa el.

  7. teriszony says:

    OFF: hova lettél???

Leave a Reply

