Ünnepnap

A hosszú hétvége azért kiváló, mert az ember elvégezheti mindazt a munkát, amire hét közben nem volt ideje/energiája/lelkiereje. Nem, egy cseppet sem bánom, hogy nem Mátrafüreden sétálok romantikusan az őszben és alszom nagyokat (de).

This entry was posted in Uncategorized. Bookmark the permalink.

4 Responses to Ünnepnap

  1. Ardin says:

    Cégrabszolga együttérez veled a munkahelyéről :virag:

  2. én is egy rakat fordítás előtt ülök, annyi engedményt tettem mindössze, hogy lemondtam a holnapi tanítványomat “ami sok, az mégis csak sok” felkiáltással.

  3. hosszu says:

    Együttérzésem mindkettőtöknek. Közben tudom én, hogy jó lesz az nekem, ha megszabadulok egy halom melótól (nem stresszelek, lesz pénzem, meg ilyenek), de azért ma végig úgy éreztem, hogy a nap is csak azért süt, hogy direkt kicsesszen velem.

  4. perenne says:

    Nem vagyok egyedül. Vigasztaló, de nem tölt el örömmel. Ugyanis “a más súlyos vérbaja nem gyógyítja az én enyhe tripperemet”.

Leave a Reply

