Kicsit jobb

Végül kaptam szeletelt mandulát, vettem egy csomaggal, és kártyával fizettem az egyetlen nyitvatartó pénztárnál. Már előre készültem, hogy csúnyán fognak rám nézni, és akkor majd én is csúnyán nézek, és így tovább, de ehelyett kedvesek voltak velem, mosolyogtak és nagyon szép hétvégét kívántak, amitől én teljesen meghatódtam, mert amikor mufurc vagyok, mindig meghat a mások kedvessége (mert tudom, hogy nem érdemlem meg).

És már csak egy tanítós hétvége van hátra.

A hidegtől viszont továbbra is szenvedek, sosem bírtam jól, de most fizikailag rosszul vagyok, szédülök meg minden. Ha ez majd odáig fokozódik, hogy mondjuk a hőmérséklet eléri a fagypontot, én meg kómába zuhanok, akkor tényleg kénytelen leszek elköltözni valami melegebb éghajlatra.

Addig is lehet, hogy elő kéne keressem a Nagy Piros Kabátot.

This entry was posted in Uncategorized. Bookmark the permalink.

Leave a Reply

