K.O.

Hosszú nap volt a mai. Ismét bebizonyosodott, hogy kiváló vagyok a krízishelyzetek megoldásában, amit némileg beárnyékol az a tény, hogy kiváló vagyok a krízishelyzetek kialakításában is, amiket aztán megoldhatok.

A zárójelentések után tanítottam még kilenc órát, majd találkoztam egy kollégámmal, aki múltkor megkérdezte, hogy nem érnék-e rá valamikor beszélgetni a héten. Megírtam neki (viccesen és kicsit elrettentőleg), hogy esetleg hétfő este nyolc után, mire ő visszaírt (nem viccesen és nem elrettenve), hogy az tökéletes. Én meg beláttam, hogy: 1) nem az ő hibája, ha túl szubtilis a humorom; 2) a népszerűségnek ára van.

De az este jól sikerült (beszégettünk obskurus angol zeneszerzőkről, buzi királyokról meg levágott testrészekről, hogy csak az izgalmasabb témákat említsem), nem kell többet évfolyamelőadást tartanom az idén (aminek nagyon örülök, mert időnként egész vicces előadó tudok lenni, de a mikrofonoktól érthetetlen okokból rettegek és elhervad tőlük az intonációm), és most aludni is fogok. Úgyhogy, bár gyötör a bűntudat, hogy ma (tegnap) KICSIT SEM  javítottam, nem állíthatom, hogy az életem teljesen örömtelen.

This entry was posted in Uncategorized. Bookmark the permalink.

3 Responses to K.O.

  1. csipkepitty says:

    Nem hinném, hogy ez túl szubtilis lett volna – talán csak írásban nem látszottak a szövegből kilógó kicsike akasztófácskák…

  2. teriszony says:

    Aludj helyettem is 🙂
    Néha meg egyszerűen meg kell lógni a feladatok elől, ne lelkifurdizz az elmaradt javítások miatt. 🙂

  3. perenne says:

    Ne furdaljon! Attól csak rosszabb. Mondd bátran: ezt most megérdemeltem. Az elmaradt munkát is én fogom elvégezni. Akkor? 🙂

Leave a Reply

