Agyhalál

Levizsgáztattam hatvan embert. Kijavítottam a teszteket. Beírtam a jegyeket. Kerestem pótvizsga-időpontot. Aztán hazajöttem, és tanítottam. Még lenne reggelre egy lektorálás, holnap pedig relatíve korán, relatíve fitten és kreatívan kéne magam prezentálnom Csipkepittynél Bürgüncfalván. De most a testi, lelki és szellemi épségem megőrzése érdekében beapplikálom a sütőbe a mirelit pizzát, aztán betolom a gépbe a Jégkorszak 3-at.

This entry was posted in Uncategorized. Bookmark the permalink.

14 Responses to Agyhalál

  1. Panzer says:

    Fejet fel – a nehezen (a vizsgaztatason) tul vagy, ez szamit! 🙂

    Udv Berlinbol,
    Panzer

  2. hosszu says:

    Különben tényleg – két hét alatt lenyomtam nyolc vizsgát, ebből hat ki is van már javítva (meg fordítottam, meg tanítottam, meg szakdolgozatot bíráltam, meg szakdolgozatot vezettem, meg egyéb apróságok). Most már nagyjából csak a szóbelik meg az államvizsgák meg a pótvizsgák vannak hátra (meg amit még utamba hoz az élet).
    Nincs baj, csak most instant örömökre vágyom 🙂

  3. csipkepitty says:

    Váu, ez tetszik, Bürgüncfalva megnevezésének terjedezése rulez, megspóroltam neked három banános-csokis muffint, csókol szerető anyád, Dezső.

  4. hosszu says:

    Te aztán értesz hozzá, hogy motiváld az embert (vagy csak az én lelkem mozgatórugóival vagy ennyire képben?) 🙂

  5. csipkepitty says:

    Úgy jááátszom lelked húrján, mint egy sötét dallam. (démonikus röhögés)

  6. mehetek én is Bürgüncfalvára (mondjuk biciklitúra keretében valamikor egy következő életben amikor lesz időm)?
    mondjuk a banános csokis muffin receptjét talán egyszerűbb és kényelmesebb elkérni 🙂

  7. ja, tulajdonképpen azt akartam írni, hogy a mirelit pizza (részemről dr. oetker) rajzfilm kombó a világ legtutibb dolga, instant regenerálódás 🙂 (a muffinok elvonták a figyelmemet)

  8. csipkepitty says:

    Bürgüncfalva mindenkit tárt karokkal fogad, a banános-csokis muffin receptjét meg nem kell elkérni, a szokott helyen fellelhető. 🙂 (De azért előbb kérdezd meg Hosszutól, érdemes-e energiát és alapanyagokat feccölni az elkészítésébe. Én nem tudok nyilatkozni, nem ettem belőle.)

  9. hosszu! érdemes energiát feccölni bele?

    egyébként meg lányok: ha vége a sok ramsaynek (kb egy hét múlva), jöhet egy kis sör?

  10. csipkepitty says:

    Csak őszinte választ, anyámé. 😀
    Egyébként meg a sör jöhet, nem is kicsi…

  11. hosszu says:

    A muffinba? Szerintem mindenképp, akár úgy, hogy megsütöd, akár úgy, hogy kibiciklizel Bürgüncfalvára. De én elfogult vagyok mindennel szemben, amiben banán és/vagy csoki van, és Csipkepitty szakácsművészetével szemben is. 🙂 (A muffin mellé egyébként kaptam csicseriborsós-barnarizses salátát is sok fokhagymával, meg kávét, meg a kedvenc csokimat, kész csoda, hogy dolgoztunk is valamennyit)

    Nekem jövő hétvégére néz ki rengeteg meló húzós határidővel, hétfőn meg szóbeliztetek, utána szerintem megérdemlek egy kiadós sörözést, ha nektek is jó. Csipke?

  12. csipkepitty says:

    Ha ez a jövő hét a 25-ével kezdődő, péntekig szabad vagyok, miként az ég madarai. (Mínusz az a két alkalom, amikor kettőtökkel találkozom külön-külön.)

  13. csipkepitty says:

    Visszaolvastam a saját kommentemet – hát bazz, ez aztán szép képet mutat a szociális életemről. (No offense intended.)

  14. hosszu says:

    Az enyém sem volt sokkal pezsgőbb, ha leszámítom a kollégákat, hallgatókat és tanítványokat. De dolgozom rajta.

    És igen, ez az a hét.

Leave a Reply

