Hosszu becsípett, de jól érzi magát

Nos, alapjában véve pocsék egy hetem volt, és ez alól a mai nap sem volt kivétel, de legalább jól végződött. Eljött hozzám Arawn, J, Nelli, és A Férfi, Aki Nem Tudott Pózolni. Visszaadtam Arawn könyvét és sapkáját, és J-nek adtam a szomszédtól szerzett dohányzóasztalt, cserébe kaptam király székeket, sütit, szendvicssütőt, növényt és húsklopfolót, úgyhogy azt hiszem, jó üzletet kötöttem. Közben megünnepeltük,  hogy Arawn feleségül kérte J-t*, és megbeszéltük az Élet bonyolult és fontos dolgait. Most nagyon óvatosan és lassan gépelek, de azt hiszem, megérte. Elhangzott az a mondat is, hogy “de mi itt vagyunk neked, és szeretünk”, ami nyilván katasztrófaközeli élmények kontextusában kerül elő, de ettől nem kevésbé értékes, és én megtanultam őszintén örülni neki. Az Élet végül is szép, akkor is, ha egy abszurd revü.

*Halleluja, Hozsánna és Ki Hitte Volna, ugyanakkor Épp Ideje Volt Már. Persze nehéz lesz feldolgozni, hogy a legszinglibb barátomnak is bekötik a fejét, ugyanakkor örülök hogy két ember, akit ennyire szeretek, egymásra talált.

This entry was posted in Uncategorized. Bookmark the permalink.

Leave a Reply

