Rámjár a rúd

Bár egyre kevésbé hiszem, hogy nagyon boldog kozmetikus lennék, vannak napok, amikor nagy nosztalgiával gondolok erre a tervemre.

This entry was posted in Uncategorized. Bookmark the permalink.

19 Responses to Rámjár a rúd

  1. teriszony says:

    Te, figy, nyomjuk együtt, én megcsinálom a műkörmös részt, és szerzünk még egy vállalkozó szellemű értelmiségit fodrásznak. Na? 🙂

  2. perenne says:

    Hát így nem sokkal a vég előtt ideje lenne újba kezdeni. Nyugdíjas úgysem leszek már az tuti. 🙂

  3. Mosolygólány says:

    A fodrászat részt vállalom, úgyis nagyon ráérek. 🙂

  4. hát látom már jelentkezett műkörmös meg fodrász, részemről felajánlhatom az uzsonnakészitést a dolgozó népnek

  5. hosszu says:

    Hát, lányok, akkor vágjunk bele 🙂 Úgy látom, a tudományok elég széles skáláját képviselnénk. Szerintem célozzuk meg az értelmiségi ügyfeleket (pl. “szolid smink és frizura védésre, amitől húsz évvel tapasztaltabbnak és hozzáértőbbnek tűnik”) 😀

  6. hosszu says:

    Csipikenyuszi, te voltál a nap meglepetése :)) Na, csak hajrá!

  7. Laura says:

    hol lehet bejelentkezni? :Đ

  8. csipkepitty says:

    Ha jól láttam, sztájliszt még nincs a hölgykoszorúban. Szóval ha befuccsol a tudomány (és Ferihegy már nem lesz lezárva a hó miatt, hehe) számíthattok rám is. Annyit én is meg tudok tenni, hogy ruhadarabokat dobáljak találomra az áldozatokra… 😀

  9. hosszu says:

    Sztájliszt valóban kell, erre én is gondoltam. Sőt, lakberendezést is vállalhatsz (“teljes körűen átalakítjuk Önt és lakását”)

  10. hosszu says:

    Vaszilisza: Feltétlenül értesítünk az ünnepélyes megnyitóról.

  11. wolff says:

    Na de miért Ferihegy környékén? Irány Bukarest, a harmincas években a kozmetika úgyis magyar szakma volt arrafelé. Ideje visszatérni a régi dicsőséghez! 🙂

  12. hosszu says:

    Nade Wolff, ha Csipkepitty Bukarestben csinál karriert mint sztájliszt, mi lesz Bürgüncfalvával? Vagy hosszabb tartózkodást terveztek? 🙂

  13. No látom még aktuális a téma, hehehe, jó kis bisznisz kezd körvonalazódni. Azt nem is tudtam, hogy Bukarestben magyarok voltak a kozmetikusok, igaz, mikor ott koptattam 3 évig az aszfaltot, még nem volt ilyesmire szükségem.
    Amugy én is csodálkoztam Ferihegyen, de ti tudjátok. Csipkepitty meg csinálhat ám vándorsztájliszt karriert is, miután már hosszú évek óta foglalkozik Bürgüncfalva sztájlfelvirágoztatásával, jól mutatna a CV-jében egy kis bukaresti kiszállás, de felajánlhatom Temetropolist is mint szinhely,
    egy nagyvárosban mindig elkél egy jó szakember.
    Ha nem vállalja a külföldi kiszállásokat, még mindig foglalkozhat Hosszu kisszobájának és lakásának megmunkálásával.

  14. hosszu says:

    Drága szívem, te a harmincas években még nem koptattál semmit 🙂

    Csipkepittyet meg ne ijesztgesd a kisszobámmal, így sem szeret hozzám jönni.

  15. Ejnye, de harapós ma valaki! Ha figyelmesebben olvasnál hosszú, akkor lathatnád, hogy nem a harmincas évekről beszéltem, sajnos a házitigris kulturám nem tudta pontosan behatárolni milyen években volt az a magyar kozmetikusgárda Bukarest ékköve, én arról a három évről beszéltem, mikor egyetemista éveimben bukarest aszfaltját koptattam, hogy abban az időben nem volt kozmetikusra szükségem és igy nem is volt szerencsém ellenőrizni a hovatartozásukat.
    Amugy meg Csipkepittyet sem ijesztgetem, ha jól láttam ő fenyegetett téged, hogy felkapja kis piros sportcipőjét és rendbe rak, valamint te személyesen ijesztgeted őt lakberendezéssel a 9. számú kommentben.
    Ma nekem is harapós a hangulatom és nem igazán vagyok szelid kiscica hangulatban, ezért már be sem irok, mert látom, amit szabad a hősblogosnak, nem szabad a házitigrisnek. Au revoir az emilen.
    Nem nekem való ez.

  16. csipkepitty says:

    Písz, vimin. Nehogy ezt a nézeteltérést is egy hajkefe segítségével rendezzétek le… 😦

  17. Kedves Csipkepitty, köszönöm, hogy moderátorkodni próbálsz, nyugi, a hajkefés lerendezéskor csak 17 éves voltam, azóta változtak az idők, egy kiadós hallgatás is megteszi.

  18. ín says:

    Ha nem csak húsz évvel tapasztaltabbá tévő, hanem húsz évet fiatalító smink és frizura is lesz, akkor jelen egy újabb potenciális vendég. 🙂

  19. hosszu says:

    Ezerszín: megoldjuk 🙂 De nem lesz az túlzás?

Leave a Reply

