Nahát, kaptam díjat :)

Méghozzá Vasziliszától, akinek ezúton is nagyon köszönöm 🙂

A díj szabályai:
1. Meg kell köszönnöm a díjat annak, akitől kaptam.
2. A logót ki kell tennem a blogba (ha tudnám, hogyan kell…)
3. Be kell linkelnem azt, akitől kaptam.
4. Írnom kell magamról 7 dolgot.
5. Tovább kell adnom 7 “blogbarátnak”
6. Be kell linkelnem őket.
7. Megjegyzést kell hagynom náluk, hogy tudjanak a díjazásról.

Akiknek küldöm (Csipkepittynek is küldenék, de ő már kapott, ezért nem lenne sok értelme):

Postmodernystka

Perenne

Tériszony

Etike

A Gyerek

Csipikenyuszi

G

És akkor a hét dolog:

1. nem tudok puszta kézzel hozzáérni a nyers húshoz (sebészkesztyűben szoktam, ha nagyon muszáj)

2. súlyosan kozmetikumfüggő vagyok (az alapvető harmincat már diákkoromban is gondolkodás nélkül fel tudtam sorolni)

3. 24 fok alatt hajlamos vagyok megfagyni, az esőtől depressziós leszek, viszont napallergiám van, ezért még nem sikerült rájönnöm, milyen éghajlaton kéne élnem tulajdonképpen

4. kislánykoromban szerettem volna, ha szőke vagyok, kékszemű, és Marikának hívnak

5. mindösszesen 6 testvérem van

6. nem értem a férfiakat

7. rajongok a mesefilmekért

No, azt hittem ez nehezebb lesz, de nem is 🙂

This entry was posted in Uncategorized. Bookmark the permalink.

19 Responses to Nahát, kaptam díjat :)

  1. Laura says:

    🙂 🙂 🙂

    A képet úgy teszed ki, hogy elmented majd feltöltöd, aztán a sablonod “menü” című darabjában beteszel egy ilyet:

  2. hosszu says:

    Aha. :S Köszi 🙂

  3. Laura says:

    melyik részt elemezzem ki jobban? 😀

  4. hosszu says:

    Egyelőre elakadtam ott, hogy megpróbáltam lementeni, de a blogod azt javasolta, hogy inkább kérjem el mailben 🙂

  5. Laura says:

    hoppá

    azt benn hagytam, pedig amúgy nem működik 😀

    van Operád? az simán leszedi… vagy akár tényleg elküldhetem mailben is 😀

  6. perenne says:

    Na jó, remekül elszórakoztam eddig, de ez nekem magas. 🙂 Hosszú kösz, már egyszer én is kitettem. Most visszanézem, mi változott. A 6-ost engedelmeddel átveszem. :-))

  7. hosszu says:

    Vaszilisza: a képet megszereztem Mazsolacsatától (remélem, nem bánja, mindenesetre elnézést, és köszönöm!), lementettem, feltöltöttem, és most épp nem találom a sablonom “menü” című darabját 🙂

  8. hosszu says:

    Perenne: a 6-ost viheted :), sejtettem én, hogy nem vagyok ezzel egyedül 😀

    És mi magas?

  9. Laura says:

    Asszem, nálad “linklista” néven fut a Sablon –> Sablondarabok alatt…

  10. hosszu says:

    Ejha 🙂 Köszönöm szépen a segítséget! (legközelebb valami “csekélyértelmű blogger” logót kéne kitegyek) :))

  11. teriszony says:

    Köszi!! 😀
    Mi az az alapvető 30?!!!????

  12. perenne says:

    Mi a magas? A mit hova tegyek, másoljak… Könyörgöm előbb készítek el egy kalocsai hímzett abroszt, mint hogy belepiszkáljak ebbe a szörnyűségbe :-))

  13. Köszönöm a blogdijat hosszu! Az az aranyos kis képecske lenne ő jobboldalt a linkeknél?
    Még nem láttam hozzá a beillesztéséhez, mert az némileg túlhaladja a mai napi teljesitőképességemet, előbb le kell forditsam az agyamban valami érthetőre az utaasitásokat. Neked úgy látom sikerült, lehet kérek némi konzultációt.
    Szives utólagos engedelmeddel magamévá tettem a te 6. pontodat és teljesen egyetértek a mesefilmes dologgal is. És meg van közös pontunk elég 😀

  14. hosszu says:

    Perenne: a kalocsai hímzett abroszt is elfogadjuk, amennyiben teszel fel róla képet :))

  15. hosszu says:

    Tériszony: szívesen 🙂 Mind a harmincat most nem sorolnám fel, de úgy kezdődik, hogy sampon, balzsam, hajpakolás, hajvégápoló, és hasonló részletességgel megy végig anatómiánk minden darabján 🙂

  16. yosha says:

    1. nem tudok puszta kézzel hozzáérni a nyers húshoz
    – a hús se tud hozzád érni, nincs neki mivel, meg hát halott is, örülj!

    2. súlyosan kozmetikumfüggő vagyok
    – ők függenek tőled, ha nem vennéd, nem lennének, örülj

    4. kislánykoromban szerettem volna, ha szőke vagyok, kékszemű, és Marikának hívnak
    – megfelelő pénzért midnen megvan, örülj

    5. mindösszesen 6 testvérem van
    – karácsonykor örülj

    6. nem értem a férfiakat
    – ők se téged, örülj, mert még elsötétülhet budapest felett az ég a kinetikus energiáktól

    7. rajongok a mesefilmekért
    – ők is érted, örülj

    HÉTBŐL hatnak örülhetsz ha optimistábban nekimész ám…!

  17. Érdekes megközelités ez a drasztikus optimizmus! Akkor a kábitószerfüggokről is elmondható ugyanez, hogy valójában a kábitószer függ tőlük. Ez lényegében igaz is. Már látom is lelki szemeimmel az új hollywoodi filmeket, ahol az elvonóhelyeken a kábitószereket kezelik veszélyes megvásárlóikróli leszokás érdekében.
    Ami a férfiakat illeti, asszem a kapcsolat kölcsönös. Egyik sem érti a másikat! Ez van.

  18. hosszu says:

    Én örülök, és hogy bebizonyítsam, mennyire optimista vagyok, a hetediknek is lehet örülni, mert legalább nem lehetek egyszerre depressziós ÉS allergiás. 🙂

  19. Na, ez érdekes. Azért nem jó külön-külön sem ez a kettő. Részemről ma kifejezetten csak DÜHÖS vagyok a férfinemre. A misztériumot hagyom filozófikusabb hangulatú napokra.

Leave a Reply

