Az blogdíj logójának kitételéről

szeretném megosztani tapasztalataimat az érintett nagyérdeművel, bár én egyszerűen csak követtem Vaszilisza útmutatásait, és műdödött.

1) lementettem a képet (jobbklikk, kép mentése más néven/save as a gépedre)

2) feltöltöttem (admin oldalon Blog menüpontban Intéző. Megjelenik a Fájlmanaggoló, ebben Feltöltés, újabb kisablak jelenik meg, ebben Tallózás, kiválasztod a képet, majd Feltöltöm gomb, majd Becsukom gomb, majd Kész, vége)

3) Ezek után a Sablon menüpontban megkerestem a Sablondarabokat, ezen belül a Linklistát.

4) A linklistára kattintva ugye megjelenik a sok kis rémséges izé, ennek az alján van egy olyan, hogy “egyebek pl freeblog logó”, na ez alá másoltam be a Vasziliszától kommentben kapott micsodát. A “könyvtár, ahová mentetted” nálam nemes egyszerűséggel files névre hallgat, gondolom, másnál is, a kép neve pedig kreativbloggeraward1.jpg, hacsak nem adtatok neki más nevet. Aztán Mentés.

Tisztában vagyok vele, hogy rendkívül szakszerű magyarázat volt, lehet nyugodtan röhögni. Mint mondtam, csak a saját tapasztalataimat akartam megosztani.

This entry was posted in Uncategorized. Bookmark the permalink.

11 Responses to Az blogdíj logójának kitételéről

  1. csipkepitty says:

    Mint jeleztem, nálam a jobbklikk nem műkszik. 😦 Valószínűleg ez a Második Nagy Netbookdöglés folyománya, legalábbis azóta agnoszkáltam. (Informatikailag hülye vagyok, viszont amíg ez a legnagyobb baj a gépemmel, addig annyiban hagyom.)

  2. Etike says:

    Ájnfáh zseniál, sikerült, köszönöm 😀

  3. Etike says:

    Már csak arra kéne rájönnöm, hogy miért nem tudok normális méretű képeket berakni a szövegbe. Mert vagy óriási, vagy meg se jelenik.

  4. hosszu says:

    Etike: örülök, hogy sikerült. 🙂 A képek ügyében nem én vagyok az illetékes szagértő, de nekem is volt ilyen problémám régebben (http://teadelutan.freeblog.hu/archives/2009/10/05/Sidra/#comments), és Ardin kommentje segített megoldani. Avagy csináld ugrálósra :))

  5. hosszu says:

    Csipkém: mail ment

    Azt pedig csak úgy a nagyvilágnak szeretném megjegyezni, hogy töltöttem fel kisképet a blognak, de még mindig csak a freeblog logó hajlandó megjelenni, szerintem ez igazságtalanság.

  6. A magyarázat viccen kivül nagyszerű és szakszerű, ezt már értem. A képet valóban úgy kell betölteni, hogy ott megjelenik jobboldalán az izének ami kinyilik egy kis menü, és abban van olyan, hogy”igazit”, na akkor kell kipipálni azt, hogy”kiskép, kattintásra megnagyobbodik” vagy valami hasonló.

  7. Etike says:

    igen, tudom, hogy azt kell, de nem hallgat rám sose 😦

  8. Laura says:

    Nálam van kisképed is 🙂 (Opera)

  9. hosszu says:

    Én bezzeg mindenkiét látom, csak a sajátomat nem (Firefox) 😦

    A Net útjai kifürkészhetetlenek…

  10. hosszu says:

    Gyorsan hozzátenném, hogy nem panaszkodom, legalább bekezdéseim vannak, az mindent visz.

  11. Nekem internet explorer van es megsem latom magamat.

Leave a Reply

