Miért én?

Segítség, utálok számolni!

update: Megszámoltam. Összeadtam, kivontam, szoroztam és osztottam, mindent legalább kétszer, mert nem bízom magamban. Most pedig kezdhetem elölről, mert nem is azt számoltam, amit kellett volna.

*zokog, kimegy a konyhába egy pohár borért*

update no. 2.: Még egyszer megszámoltam. Ezúttal lassabban és még többször, mert közben becsíptem. Megszámolnám, hány órám ment el vele, de arra már nem vagyok képes.

This entry was posted in Uncategorized. Bookmark the permalink.

10 Responses to Miért én?

  1. Mi a fenét kellett számolni?

  2. hosszu says:

    Fordítást, darabokban.

  3. Jujjjjj!!!!!!!!!!!!!!!!!!

  4. karakterek pdfből? 🙂

  5. Laura says:

    erre is van technikai gyógymód 🙂

  6. hosszu says:

    Nem pdf, word, de többször módosították, én meg darabokban adtam le, voltak nemfordítandó részek stb.

    Ha valaki arra tud technikai megoldást, hogy a táblázatnak csak részeit kellett fordítani, és ezt ne kelljen cellánként számolni, na annak örök életemben hálás leszek. (Cirka 43 karakterenként egy többoldalas táblázatból, na ez volt az a pont, ahol sírva fakadtam, és inni kezdtem.)

  7. Laura says:

    másold ki jegyzettömbbe, aztán wordbe, formája vagy értelme nem marad, de a karakterszám az igen.

  8. Laura says:

    értsd: nem marad meg.

  9. hosszu says:

    Nem rossz, ráadásul egyszerű. Köszi :))

  10. Igen, ilyet én is alkalmaztam, mikor helyenként voltak a szövegben nemleforditandó részek, meg sok apróság, akkor csak a magam kedvéért egy üres doc-ba bemásoltam egymás után ömlesztve az egészet és úgy számoltam meg. Csak azért, hogy tudjam mennyi van.

Leave a Reply

