Szeretet 3

Arawn és J megkértek, hogy olvassam fel az olvasmányt az esküvőjükön. (A szentleckét Arawn igazi húga fogja – én vagyok a fogadott, és ahogy J fogalmazott, kb. fele-fele arányban közös barát.)

Nelliék pedig jelezték, hogy ha végre elhárulnak az akadályok az esküvőjük útjából, szeretnék, ha én lennék a tanújuk. Valamelyiküké. Még nem tudják, kié. Igazából én vagyok a Közös Tanú.

Én most roppantul meg vagyok hatódva. És megtisztelve.

(És mivel érzelmeimmel csak hiúságom vetekszik, megállapítottam, hogy most aztán tényleg fogynom kell, no meg be kell szereznem a kontaktlencséket.)

This entry was posted in Uncategorized. Bookmark the permalink.

6 Responses to Szeretet 3

  1. No, ezt csak most vettem észre. Mi a csoda az a kis feliratok jobb felső oldalon? Látom, akkor egy olyan beiráshoz kerülök, ami nincs a főoldaladon. A fene meg érti ezt, mindegyikőtöknél valahogy másképpen működik. Mindenesetre engem is meghat ahogy szeretnek téged a barátok, mind fele-fele arányban. Én is nagyon szeretlek, hiszen mindannyiunk kislánya vagy csak nem is tudom hirtelen kiszámitani milyen mértékű egyenlő arányban. Sokan vagyunk rá.
    Fogyni nekem is kéne, de sehogy sem megy, már nem is akarok mérlegre állni!

  2. hosszu says:

    Én is :))
    Azt viszont nem értem, hogy melyik kis feliratokra gondolsz.

  3. csipkepitty says:

    Lehet, hogy az előző bejegyzés címe?

  4. hosszu says:

    Vagy fönn a blogoldal meg az archívum? Vagy a hónapok? Csipikenyuszi, segíts, mire gondolsz?

  5. Ja, most már értem mi az, tehát az oldal jobboldalán, a legutolsó beirás jobboldalán kékkel és aláhúzva megjelenik az előző meg a következő beirás cime. Ilyet nálam nem láttam, de minden sablon ugye kicsit más.

  6. hosszu says:

    Na látod, lassan nem marad előtted titok 🙂 Viszont nálad tényleg nincs, ezt eddig nem is figyeltem.

Leave a Reply

