Hedonizmus kacsával és sok zárójellel

Miután az elmúlt napokban komolyan fontolgattam, hogy nyílt levelet írok a blogomon a Sorsnak, amelyben tisztelettel megkérem, hogy részemre egy egészen kicsiny örömforrást kiutalni szíveskedjék, mert jó voltam, és megérdemlem, ma rávettem Csipkepittyet, hogy jöjjön el velem ide. Igen, ez itt a reklám helye, mert ők is megérdemlik, jól főznek, a Főnök Úr pedig kedves (és szép a szeme), mindenkinek csak ajánlani tudom (a helyet, nem a Főnök Urat, bár ki tudja).

Megvitattuk a félév eleji élményeinket, mert ilyenkor még szeretjük a diákjainkat (Csipkepitty kiváló meglátása szerint azért, mert a buta lusta kevésbé inspiráló egyedek ilyenkor még meghúzzák magukat), nagyon finomat ettünk, mert a héten kacsanapok vannak (igen, ez ismét a reklám helye), majd megállapítottuk, hogy elszoktunk attól, hogy ennyit együnk (a Főnök Úr később terapeutikusan pálinkát javasolt a probléma megoldására, és tud ő valamit), így a továbbiakban inkább csak ültünk és bambán pislogtunk békésen emésztettünk. Közben azért updateltük egymást egymás magánéletéről, és egyetértettünk abban, hogy milyen jó, hogy nem csak dolgozunk/arról beszélünk, hogy mikor dolgozunk legközelebb (Csipke szerint a következő lépés az lenne, hogy időnként más emberekkel is találkozzunk).

Csipkepitty pedig Igaz Barát, aki krimiszakértőhöz méltó vaslogikával kiolvasta a bejegyzéseimből, hogy nincs egy rongyom, amit felvegyek, és hozott nekem egy fekete farmert, amit mindjárt fel is próbálok (remélem, az anyám nem olvassa a blogomat).

Én még szívesen folytattam volna a hámból való kirúgást, de Csipkének haza kellett mennie, nekem pedig épp elég dolgom lesz holnap, úgyhogy duzzogás nélkül beláttam, hogy annak kell örülni, ami van (időnként már egészen felnőtt módon tudok viselkedni), majd bulizok máskor. Az pedig, hogy a fenti gondolat egyáltalán megfogalmazódott bennem, azt jelzi, hogy közel a tavasz.

Most pedig fordítani fogok, mert mindennek ára van.

This entry was posted in Uncategorized. Bookmark the permalink.

11 Responses to Hedonizmus kacsával és sok zárójellel

  1. Azzannyját!!!!!!! Micsoda kacsafelhozatal! Erre én is feliratkoznék. A reklámot is megnéztem.
    Az igaz, hogy más emberrel is, de főleg emberekkel is kéne találkoznod, ebben remélem annyi részed lesz a közeljövöben, hogy visitva veted bele magad egy újabb kuliremete munkaporcióba. Anyád teljesen biztosan nem olvassa a blogod, ami azért is jó, mert rögtön megijedne tőle. Az ilyesfajta olvasmány a rettenthetetlen házitigriseknek álcázott nyusziknak való.
    Hmmmmmm! Kacsa!!!!!!!!!!!!!!

  2. hosszu says:

    Kacsamáj volt… *ábrándosan pislog*

  3. hosszu says:

    Amúgy rögtön beesett két munka, ahogy kiejtettem a számon, hogy hazamegyek, most próbálom kisakkozni, hogy mikorra tudom őket megcsinálni. Nem akarom gép előtt tölteni a hétvégét.

  4. én is épp dolgozom, de közben időnként elcsábít a gyorskorcsolya látványa (elég lenyűgöző). ha túl sok a munka, passzolj át belőle, nálam most pangás van 😉

  5. csipkepitty says:

    A történelmi hűség kedvéért még megjegyezném, hogy én ugyan valóban Igaz Barát vagyok (ne álszerénykedjünk fölösen, ugyi), és a fekete farmer egy igen kulturált látványt nyújtó Marks&Spencer darab, de azért én turkáltam őtet, szóval ne tessék azt hinni, hogy Nagyúrian Bőkezű Barát is vagyok.

  6. Laura says:

    “(Csipke szerint a következő lépés az lenne, hogy időnként más emberekkel is találkozzunk).”

    Helyes, én pl. már bekészültem a mozira…

  7. hosszu says:

    A történelmi hűséghez az is hozzátartozik, hogy ruhástul aludtam el, égő villany és bekapcsolt számítógép mellett. Ennyit arról, hogy mekkora erőtartalékaim voltak az esetleges bulizáshoz.

  8. hosszu says:

    Postmodernystka: na ja, akinek van tévéje… Ha túl sok lesz, feltétlenül szólok, ezzel most elbírok, csak valamiért úgy képzeltem, hogy én ezen a héten már nem dolgozom. Te nem akarsz moziba jönni?

  9. hosszu says:

    Vaszilisza: Nagyszerű, összehozzuk 🙂

  10. én bármikor szívesen megyek moziba, mit nézni?
    egyébként a történelmi hűség kedvéért megjegyezném, hogy a TV készülékemben nincs adás, az interneten néztem az olimpiát 🙂

  11. Nekem van ugyan adás a TV készülékemben, de sokkal kényelmesebb webtévét nézni, akkor már egyáltalán nem kell elszakadnom szeretett kicsi Artikámtól. (Art=minilaptop) 😀

Leave a Reply

