Hétvége

Pár napra meglógtam az életemből és hazajöttem családot látogatni. A Másik Városban már tavaszillat van, és persze Másik Város-illat. Minden városnak saját illata van, akárcsak az embereknek, ami megkülönbözteti őket más helyektől.

A kutyánk közben pubertáskorba ért, és nagy érdeklődést tanúsit a fenekem iránt, ami neki majdnem pont fejmagasságban van. Nem is tudom, hogy sirjak vagy nevessek, amikor épp beszélgetek valakivel (nagy hangerővel és átéléssel, az enyém egy mediterrán család), és hopp, hátulról egy kutyaorr.

(Nahát, és itt látszik a kisképem, csak otthon nem, nem igazság…)

 

This entry was posted in Uncategorized. Bookmark the permalink.

One Response to Hétvége

  1. Igen, én is hazajöttem, és együtt vagyunk itt a Másik Városban, teljesen egyetértek. Én is, mikor jöttem vakációra a Fővárosból, már Másik Városból kiindulva éreztem a Nagybetűs Otthon és szülőföld illatát. Sajnos a meditterránnak becézett hangoskodó és hisztis, de annál szeretőszivübb családunkból egyedül én születtem a Nagybetűs Otthon városkájában, ezért az én szivemhez áll a legközelebb még most is, mikor már elveszitettük. A kutyánk engem is lenyűgöz, ma reggel mikor kimentem, a hátára feküdt és úgy tárta ki felém mellső lábait, mintha ölelni akarna. Szerintem az is akart lenni. Tapasztalatból tudom, hogy az állataink lemásolják a viselkedésünket, és megérthette, hogy a kitárt kar a szeretetteljes magadhozhivás jele.

Leave a Reply

