Tavasz?

Úgy tűnik, legfőbb ideje, hogy felhagyjak az éjszakázással, mert a tavaszból a madárcsicsergés, napfény és a zöld levélkék még nem érkeztek meg, de az élővilág már igen. Nem túl szép élőlények verik magukat ebben a pillanatban is az ablakomhoz, én pedig híresen rosszul reagálok mindenre, aminek hat lába van.

This entry was posted in Uncategorized. Bookmark the permalink.

5 Responses to Tavasz?

  1. Fészket raknak a hatlábú galambok?

  2. Laura says:

    Azokat én se szeretem, csak a néggyel oszthatókat 😀

  3. hosszu says:

    Vaszilisza: Én is így vagyok ezzel, a pókokkal meg a négylábúakkal semmi bajom (meg többnyire az emberekkel sem). De a hat, az kritikus.

  4. hosszu says:

    Csipikenyuszi: Na még csak az kéne, hogy hatlábú, galambnagyságú szörnyek tanyázzanak az erkélyemen, ki se tenném többé a lábam…

  5. Bocsi, ezt viccnek szántam, de nem galambnagyságú hatlábúakra gondoltam, hanem igenis hatlábú galambokra. ’89 vadorzói, kik zsákszámra gyűjtötték be a galambokat Temetropolis főteréről bizonyára értékelték volna ezt az alfajt.

Leave a Reply

