Hehe

“Ha az úszás jót tesz az alaknak, akkor magyarázza meg nekem a bálnákat.”

 

This entry was posted in Uncategorized. Bookmark the permalink.

3 Responses to Hehe

  1. csipkepitty says:

    Ne gondolj bele, vajon hogyan néznének ki, ha nem úsznának és még ráadásul vajaskenyeret ennének plankton helyett…

  2. perenne says:

    Pont hasonlóról akartalak tájékoztatni. Én speciel épp salátát eszem csirkemellel és mozzarellával, de elkövettem rá némi majonézt is. A bálna viszont sokkal többet úszik a palnkton ellenére is. Naszóval a lényeg: kezdünk hasonlítani egymásra, én és a bálna.-))

  3. hosszu says:

    Jó étvágyat, utólag is! A majonéz meg kis mennyiségben nem árt. (Én most épp otthonról várok egy kis vasárnapi csirkét, számolom a perceket.)

    Bálnásodom én is, sajnos, de bízom benne, hogy ez csak azért van, mert a szervezetem szerint télen hibernálnom kéne. Most majd áttérek a fotoszintézisre 🙂

Leave a Reply

