Fészekrakás

Tényleg eluralkodott rajtam a hétvégén. Nagytakarításnak nem nevezném, de azért nagyjából kiganéztam a lakást, levittem a szelektív szemetemet, feltakarítottam az erkélyt, éééés megrendeltem az új matracot. Nagyon remélem, hogy beváltja a hozzá fűzött reményeimet, jó lenne egyszer derékfájás nélkül ébredni.

Holnap a zuhanyfüggönnyel is megpróbálok kezdeni valamit, és újabb tavaszköszöntő vásárlást tervezek, de az egyelőre titok.

This entry was posted in Uncategorized. Bookmark the permalink.

2 Responses to Fészekrakás

  1. Egy pillanatra őszintén megrémültem, hogy tollas ismerőseidnek sikerült fészket rakni.
    Ha te csinosítgatod a kis fészked az rendben van.
    Viszont az újabb titkos shoppingolással már megint csak felizgatod az ember lányát.

  2. hosszu says:

    Hah, azt csak a testemen keresztül!

Leave a Reply

