Látnivaló

Addig is, amíg lesz erőm és/vagy időm blogot írni és/vagy történik valami érdekes, ajánlom figyelmetekbe ezt az izét a Gyerek blogján. Vessetek rá egy pillantást (szigorúan csak józanon).

This entry was posted in Uncategorized. Bookmark the permalink.

17 Responses to Látnivaló

  1. Laura says:

    smiley lemaradt 🙂

  2. hosszu says:

    Na ezt most nem mondod. Vajon a Gyerekblogon látható kép is kétfelé forog?

    Pontosabban: közvéleménykutatás. Kinek merre forog? (Akár a csigaházba oltott zebra, akár a táncos.)

    Durva.

  3. Laura says:

    A táncos nekem alapból clockwise, ami (nekem) nem meglepő, de ha koncentrálok, meg tudom fordítani. A csiga csak clockwise megy .-)

  4. Érdekes, én is megnéztem mi van a linkkel és próbáltam is fókuszálni, de a táncosnő cseszett rám. Aztan mikor lejebb mentem, lattam, hogy az egér mozgatása kiválthatja az irányváltozást. Többször leellenőriztem, ha lejjebb vagy feljebbmentem az oldalon, a forgás is változott. A csíkos csiga viszont baromira szemrontó de zseniális. Azt nem is ellenörzöm most le. Frontos migrén idején elég volt nekem a táncosnő is. Most süsse ki valaki hogy akkor melyik féltekém is mőködik jobban.

  5. hosszu says:

    Te, neked valami egészen érdekes agyad lehet (vagy tudatmódosító egered :)), mert én most kipróbáltam, és akárhogy mozgatom, nekem ugyanúgy forog.

    Amikor cseszett rád, akkor merre forgott? 🙂

  6. egyszer jobbra, egyszer meg balra, erre mit mondasz? és mégcsak nem is néztem rá!
    akkor éppen olvastam mikor észrevettem, hogy egyedül is irányt vált
    ha lejjebbmegyek a szövegben

  7. hosszu says:

    Hát, valószínűleg tényleg neked van a legérdekesebb agyad :)) Lehet, hogy te mindent használsz egyszerre 🙂

    Amiről az jut eszembe, hogy szégyen, de nem is tudom, milyen kezes vagy. A fentiek alapján mind a kettőt kéne tudnod használni, nem?

  8. Sajnos nem tudom mind a kettőt használni, de tényleg fura, ha csak nekem táncol kétfelé minden fixirozás nélkül. Lehet nekem van a legzavartabb agyam vagy ki tudja, lehet ez is az időváltozásos migrénemnek tudható be.
    Apropó, hogy is kell szavazni?
    Egyébként jobbos vagyok.

  9. hosszu says:

    Fura, de tényleg nem tudtam.
    A szavazás meg csak ennyiből áll, hogy nyilatkozni kell 🙂

  10. És a kis csillagok a pontszámokkal hogy keletkeznek?

  11. perenne says:

    A táncost forgatni sem kell, kétfelé forog. A csiga szigorúan egyfelé

  12. hosszu says:

    A kis csillagokkal a bejegyzésre lehet szavazni, azaz, hogy mennyire tetszik neked 🙂 (Neked is van ilyened.)

  13. Azt persze hogy tudom, de azt viszont nem tudom, honnan és hogyan kell aktiválni. Nálad ugye van 4,5 pont és zárójelben 2. Ki adta a pontszámokat, és ha a kommentelők adják, akkor hol adhatok neked pontot?

  14. hosszu says:

    Pontot úgy lehet adni, hogy kijelölsz annyi csillagot, amennyit szeretnél (fölémész az egérrel, és színesednek), aztán kattintasz 🙂

  15. Ja, akkor az van, hogy ezeket a pontokat én adtam véletlenül? Érdekes.
    Majd legközelebb tudatosan pontozlak.

Leave a Reply

