Bloggermozi!!!

Azok kedvéért, akik nem jártak Vasziliszánál, moziba készülünk, az Alice Csodaországban-t szeretnénk megnézni, ha minden igaz, jövő szerdán este hattól a Mammutban.

Ki jön?

(Ez pedig teljesen off, de végre látom a kisképemet, hurrá!)

This entry was posted in Uncategorized. Bookmark the permalink.

42 Responses to Bloggermozi!!!

  1. csipkepitty says:

    Ebben van valami abszurd: ahányszor beraknak valami újítást, neked valami megjavul, nekem meg valami elromlik…

  2. hosszu says:

    Én ennek önző módon örülök (tudom, veri nájsz frend, presössz).

    1. Mit újítottak? (Nekem ezen kívül semmi nem tűnt fel.)

    2. Neked mi nem megy?

  3. csipkepitty says:

    1. Valami dobozokat.
    2. Reggel még a blogomba se tudtam belépni, most meg nincsenek címkéim.
    És igen, veri nájsz frend, presössz. 😦

  4. milyen dobozok? nálam nem változott semmi, de akkor ezek szerint ennek örülnöm kell 🙂
    a moziban benne vagyok, az időpont is jó.

  5. De jó nektek! Én majd megpróbálom a neten megnézni az Avatart, de ha megtalálom Alice-t is, akkor azt is. Johnnyt meg imádom!

  6. Laura says:

    ehmm… most nézem alaposabban, szinkronizált. Sztem nincs is feliratos, legfeljebb a dvd lesz majd. Viszont állítólag 3D.

    (Lehet, hogy inkább össze kéne ülni valahol és megnézni a Holt menyasszonyt?)

  7. Sajnos Alice-t nem találtam még nektek, de idemásolom egy román oldal linkjét, ahol sok filmet, 2009-eseket is lehet nézni román felirattal, ergo eredeti nyelven. Ha esetleg nem boldogultok a román kifejezésekkel, amig kiválasztjátok a filmet, hosszu biztosan tud segíteni.
    http://www.onlymovie.ro

  8. Laura says:

    Panther is jön 🙂

  9. a mom parkban szokták adni eredetiben a dolgokat, csak az egy pöttyet kiesik… egyébként úgy hallottam, hogy csak a legeleje 3D, de nem tudom, hogy ez igaz-e…

    a halott menyasszony nekem emlékeim szerint megvan, meg a nightmare before christmas is, ha valaki esetleg mégis arra szavazna 🙂

  10. Laura says:

    Igen, ezt én is hallottam, mármint hogy csak az eleje 3D.
    A MOM parkkal inkább az időpontok a bajosak, ahogy nézem, ötre nem érek oda munkából, a negyed nyolcas után meg éjfélre jutok haza. 😦

  11. hosszu says:

    Hölgyek, akkor mi légyen? Menjünk? Ne menjünk? Nekem továbbra is jó a szerda hat óra, ha szinkronizált, hát üsse kő (majd szidjuk a fordítót), 3D-nek örülök.

  12. Laura says:

    Szerda hat 🙂

  13. jól van, akkor szerda hat! egyéb logisztikai feladatok? jegyvásárlás, találka stb? vagy ezt mind hagyjuk a spontaneitásra? (kicsit mániákus vagyok, szóval ha lehet, szeretnék a sor szélén ülni. szerencsére ez a multiplexekben általában valójában a sor közepét jelenti, mert ott van a lépcső).

  14. Laura says:

    A spontán találkozás egy zsúfolt helyen arcidegen emberekkel általában nemtalálkozás 😦 Mammut 1 főbejárat fél hatkor, hogy legyen idő mindenre?

  15. hosszu says:

    Akkor én majd foglalandok jegyet 5+1 főre (Vaszilisza, Csipkepitty, Postmodernystka, Panther, én, és potenciálisan Mosolygólány). Senki többet?

    Fél hatos tali oké (attól is függően, hogy meddig kell átvenni a jegyet). Melyik a Mammut 1?

  16. Laura says:

    Asszem a Moszkva felőli…
    Én is kiírom még egyszer, aztán senki többetha rmadszor 🙂

  17. a mamut 1 az az, ahol a mamutok állnak a bejáratnál, a moszkvához közelebb, a régebbi épület (a teljesség igénye nélkül). miről ismerjük fel egymást? vagy esetleg van egy központi személy (hosszu?) aki már látott mindnyájunkat?

  18. Laura says:

    Engem még nem, szóval lehet hogy én vagyok a fekete ló. (Valszeg Panthert sem, de vele mi ismerjük egymást.) Ez esetben engem egy szanaszét tömött válltáskáról meg a fejhallhatóról lehet majd felismerni. Hozzá kék farmer, barna bakancs, Hagrid-féle vakondbőr kabát, és tudjátok mit? felveszem a piros kötött garbómat a tiszteletetekre 😀

  19. De szeretnék kicsi légy lenni és megnézni ezt a találkozót! Sajna én innentről nem vehetek részt benne. Csudajó, hogy így találkoztok, hogy nem is láttátok még egymást!
    Azért jó szórakozást, én meg foglalkozzak csak a szobafestéssel :-(((.
    És még a filmet sem találtam meg a neten!

  20. De szeretnék kicsi légy lenni és megnézni ezt a találkozót! Sajna én innentről nem vehetek részt benne. Csudajó, hogy így találkoztok, hogy nem is láttátok még egymást!
    Azért jó szórakozást, én meg foglalkozzak csak a szobafestéssel :-(((.
    És még a filmet sem találtam meg a neten!

  21. Laura says:

    Panther plusz egy fővel jön, azt írta, lehet hogy láttad, lehet hogy nem, módosítható még a jegyrendelés?

  22. hosszu says:

    Vaszilisza: ha ráadásul még a mammutok mellett is állsz, nem tudunk eltéveszteni 🙂

    Mosolygólány végül nem jön, + 1 fő belefér a foglalt jegyek számába-

    A jegy a 3D-re való hivatkozással 1850 forint, szóval nincs szerdai kedvezmény (ha sokalljuk, visszamondható).

    Viszont fél hatig kell átvenni, így negyed hatos találkozót javasolnék.

  23. Laura says:

    Részemről jó (drága, de évente egyszer nem bánom), de negyedre nem biztos, hogy odaérek, vagy nagyon élére. Privátban küldök mobilszámot, ha valami félrecsúszna, és üzenek Panthernek is.

  24. csipkepitty says:

    Sajna én a Volánbusz és a Békávé közös jóindulatától és összehangoltságától függök. Félre mindenképpen ott leszek, de negyedre csak nagy mázlival. 😦

  25. hosszu says:

    Megoldjuk, ha negyedre nem értek oda, akkor viszont legyen a találkozó a mozipénztár előtt.

  26. Laura says:

    Ez már alighanem meghaladja az én navigációs képességeimet (mármint egyedül megtalálni a mozipénztárat), de ha tényleg elkések, legfeljebb megállok a mammutoknál és kérek telefonos segítséget 🙂

  27. én megpróbálok ott lenni negyedkor. tiszta izgi! 🙂

  28. csipkepitty says:

    Ja. A következő a titkos kézfogás kitalálása lesz. 😀

  29. Laura says:

    Nem elég, ha mindenki visel valami pirosat? 😀 😀

  30. csipkepitty says:

    Én pártolom. 😀

  31. hosszu says:

    Hihetetlen, nem elég, hogy nem késhetek el, még öltözködési kényszerhelyzetbe is hoztok? 🙂

    Majd lesz a kabátomon márciuska, annak piros-fehér a zsinórja (Csipke blogján megtekinthető), és piros szívecske is van rajta (nem röhög!).

    Akkor mi lenne, ha én találkoznék Postmodernystkával negyedkor a mammutoknál (esetleg Panther + 1 fővel, de őket nem ismerem), Csipkepitty és Vaszilisza pedig összeszednék egymást (esetleg Panther + 1 főt) ugyanott félkor, és telefonosan felnavigálnánk őket a mozihoz? (Amiről én sem tudom, hol van, de a plázákat ismerve valószínűleg a legfelső emeleten.)

  32. Laura says:

    Legfrissebb, Panther lemondta, úgy alakult hogy máshova kell mennie és nem ér vissza időben. 😦 vagyis ő ketten nem jön.

  33. csipkepitty says:

    Ez egyre káoszosabb. Hányan vagyunk perpill, négyen?

  34. Laura says:

    Igen. (Tudtommal.)

  35. csipkepitty says:

    És csak nekem jutott eszembe a “Tíz kicsi néger” című Agatha Christie? 😀

  36. hosszu says:

    Igen. Csak neked. És ha rejtélyes körülmények között eltűnünk, itt üzenem a világnak, hogy te vagy a gyilkos.

  37. Laura says:

    A kánon szerint ő előttünk fog eltűnni… :-S 😀

  38. csipkepitty says:

    (Remélem, mindenki olvasta.) Mér, mit gondoltok, miért javasoltam, hogy legyen rajtunk valami piros? *sátáni röhögés*

Leave a Reply

