Ünnep

Szokás szerint némileg zizzenten és szétcsúszva loholtam az eltűnt idő nyomában (határozottan nem tett jót az éjszakámnak sem Fehér Klára, sem az Oscar-gála), amikor elémtoppant a semmiből egy srác, és megkérdezte, hogy hol lehet a környéken virágot venni, mert virág nélkül nem mehet haza, és boldog nőnapot nekem is, ha már így megállított, mert én is “csini virágszál” vagyok.

Még mindig szeretem ezt az ünnepet. 🙂

És mivel én úgysem kapok virágot, egy kis terapeutikus vásárlással kárpótoltam magam. Például vettem Mamikának klassz csokit, amit majd csak később fog megkapni, de legalább én tudom, hogy gondoltam rá. Persze magamat is megajándékoztam, csupa józan és praktikus és szükséges dologgal, de azért bűntudatom van (ugyanakkor viszont mi legalább tudjuk, mi szerez örömet nekünk, úgy ám, drágaszág).

Boldog Nőnapot és mosolygós élményeket mindenkinek!

 

This entry was posted in Uncategorized. Bookmark the permalink.

8 Responses to Ünnep

  1. Laura says:

    Elolvastad a Regendorf haját? És valami Gyűrűk Urásat szereztél? Esetleg Egy Gyűrűt? 😀

  2. perenne says:

    Mit olvastál tőle? És mit vettél magadnak? Én épp borral ünneplem a nemem. Mert igenre senki nem kért :-)))))

  3. hosszu says:

    A Bezzeg az én időmben-t. 🙂 Vesztemre azon az oldalon, amit Ezerszín ajánlott, volt egy link a regényhez. Közben néha átsandítottam, hogy mi történik Oszkáréknál, néha meg elszundítottam fejemet lógatva a billentyűzet fölött. Mire kiosztották a legjobb filmnek járó díjat, a könyv is elfogyott 🙂

    Még hogy Gyűrűk Urásat, szép véleménnyel vagytok ti az én józanságomról 🙂 Monitorpucolót és harántemelős talpbetétet :)) És tovább folytattam a kontaktlencsével való kacérkodást. (Egy Gyűrűt meg amúgy sem vennék, nem őrültem meg, hogy ilyen gonosz dolgot hordjak az ujjamon. Egy Nenyát mondjuk már inkább el tudnék képzelni…)

    Perenne, egészségedre! :))

  4. perenne says:

    Én egy láthatatlanná tevő köpenyt tudnék elképzelni. Na jó, annak is imáimba foglalnám a nevét, aki a csadort divatba hozná kis hazánkban 🙂

  5. Mi van a Fehér Klárával? Le vagyok itt maradva.
    Amúgy A Gyűrűk ura helyett szép lenne egy gyűrű ura. Én most fogok inni egy kispohár baracklikőrt, egészségünkre lányok!
    Aztán holnptól úgyis kezdődik a szobafestésnek nevezett rémálom.

  6. hosszu says:

    Perenne: Miért is? Nem most járt nálad a kozmetikus? Vagy az a fodrász volt? 🙂

  7. hosszu says:

    Csipikenyuszi: Fehér Klára, Bezzeg az én időmben. Lányregény. http://mek.niif.hu/02400/02483/02483.htm#7
    Egészségedre!

  8. perenne says:

    Hosszú itt jár a fodrász, egyéb szépészeti helyeken én jártam. Jaj, mindhiába. Eddig legalább a közérzetem javult tőlük, most az sem 😦

Leave a Reply

