Persze lehet, hogy csak túl konzervatív vagyok

Én tökéletesen tisztában vagyok azzal, hogy nem lehet olyan szoknyában táncolni, ami akadályoz a mozgásban, mint ahogy azzal is, hogy a tangó az egyik legerotikusabb tánc, de ezzel együtt zavar, ha a táncosnőnek picsáig fel van vágva a ruhája (már elnézést), és kisterpesznél kilátszik az egész bugyija, nagyobb terpesznél meg a hasáig fel lehet látni.

És akármilyen gyönyörű valakinek a teste meg a mozgása, lehet, hogy harmincakárhány évesen nem a legjobb ötlet, hogy gyakorlatilag félmeztelenül táncoljon, mert nem úgy redőződik a bőre, mint egy húszévesnek, vagy hogyismondjam. (És nem, nem arra gondolok, hogy harminc fölött ne táncoljon az ember lánya, sőt.)

Az előadás amúgy szuper volt. (A Tango Sensual-t néztem a Táncszínházban, mindenkinek csak ajánlani tudom, ha lesz még, parádés, látványos, változatos, többféle stílus, a szakma legjobbjai.) Engem pedig gyötör a sóvárgás, ahogy előre megjósoltam, lenge flitteres kis semmiségekben faromat riszálni vágyom.

Azt pedig végképp nem gondoltam volna, hogy Depeche Mode-ra is lehet tangózni, de képzeljétek, lehet.

This entry was posted in Uncategorized. Bookmark the permalink.

One Response to Persze lehet, hogy csak túl konzervatív vagyok

  1. csipikenyuszi says:

    Na ez valóban érdekes kombináció, el sem tudom képzelni hogy megy együtt a kettő.

Leave a Reply

