Ha még nem tudnátok eleget a függönyeimről

Különböző atrocitásokat követtem el a zuhanyfüggöny ellen, például Vanishbe áztattam meg kicentrifugáltam, pedig világosan írja a használati utasításában, hogy azt nem szabad. Külsérelmi nyomok nem láthatók rajta, azt hiszem, én nyertem.

Az exmatracból kanapét hevenyésztem a nagyszobában, ami eddig a munka (és a papírkupacok) (és a kávéscsészék) zord, aszketikus szentélye volt.

A lakberendezés pedig csúnya, alattomos szenvedélybetegség. Ahelyett, hogy dolgoznék, eszelős tekintettel bámulom az IKEA oldalán a lámpákat meg a fiókosszekrényeket, és időnként centivel a kezemben elrohanok, hogy lemérjem a lakás valamelyik nehezen hozzáférhető sarkát.

Valaki fogjon le.

This entry was posted in Uncategorized. Bookmark the permalink.

11 Responses to Ha még nem tudnátok eleget a függönyeimről

  1. yosha says:

    Ne igyál kávét rögtön leállsz

  2. Laura says:

    Ha vigasztal, nálunk a rozsdavörös sötétítővel egyszer együtt mosódott ki a fehér csipkefüggöny, na azóta érdekesen rőt csipkefüggönyünk van a nappaliban… 😀 😀

  3. hosszu says:

    De biztos szépen harmonizál a sötétítővel 🙂

  4. Laura says:

    Egy ideje tényleg, amióta napsárga (csibesárga) a fal, ahhoz mennek a fabútorok meg az ablakzat. De eredetileg a teljes szoba hidegzöldre volt festve…

  5. perenne says:

    Hosszú: én a magam függönyeiről sem tudok eleget 🙂

  6. hosszu says:

    Perenne: nekem még az újdonság varázsával hatnak 🙂

  7. hosszu says:

    Vaszilisza: Hm, nekem is sárga a falam, most elgondolkodtam a vörös függönyön…

  8. Laura says:

    Küldhetek fényképeket, ha tényleg, ez esetben írj mailt 🙂

  9. nálunk nemes egyszerűséggel nincs függöny. nem mintha nem hiányozna, de már valahogy nem futotta rá sem pénzből sem lendületből. mondjuk az északi tájolásnak ez az egyetlen egy előnye…

  10. Nekünk sajnos létszükséglet a sötétitő, nélküle kirakatban lennénk. 😀

  11. hosszu says:

    Én egy évig elvből nem raktam fel semmilyen függönyt, annyira élveztem a fényt meg a kilátást. Most viszont kedvet kaptam hozzájuk.

Leave a Reply

