Táguló horizontok

Az egy dolog, hogy Depeche Mode-ra lehet tangózni, de mint kiderült, tangóra is lehet balettbe oltott hip-hopot táncolni, ami azért elég meglepő.

A Gyerek pedig egy Félelmetes Metálállat (de ezt eddig is tudtuk), aki akkor is hatalmas show-t csinál, teljes erőbedobással, ha kevés a közönség (bár mindenki tudta a dolgát, és kettő helyett sikított), és úgy tud terpeszteni, hajat dobálni meg szuggesztíven színpadra támaszkodni, hogy azt akár taníthatná is (ezt most gyorsan el is képzeltem, színpadi mozgás-kurzus feltörekvő metálénekeseknek, “és akkor most háromra mindenki megpördíti bal kézzel a feje felett a mikrofonállványt és hörög hozzá, Józsi fiam, fél oktávval lejjebb próbáld, jó lesz az, Jenő, ne rogyaszd a térded közben és előre nézz, na akkor együtt még egyszer, eeegy… kettőőő…”, lehet, hogy lenne is rá kereslet). Tényleg kár, hogy kevesen voltak, kurvajó buli rendkívül hangulatos esemény volt.

Nekem meg egyre kevesebb a munkakedvem, ami nem szerencsés, mert egyre nagyobb lemaradásban vagyok a melóval, előre megjósolom, hogy jövő héten éjszakázós-rinyálós posztokat fogtok kapni. Ilyen ez a tavasz.

This entry was posted in Uncategorized. Bookmark the permalink.

12 Responses to Táguló horizontok

  1. Mosolygólány says:

    Kár, hogy ez kimaradt, biztosan nagy élmény lehetett. 🙂 Az oktatás ötlete pedig külön tetszik. Egyébként meg kitartás!

  2. hosszu says:

    Köszönöm, neked is, és várunk vissza! 🙂

  3. csipkepitty says:

    Ha mégiscsak bejön ez az oktatás, szívesen fizetnék egy mérsékelt összeget csak azért, hogy megfigyelőként jelen lehessek. 🙂

  4. Fura dolgok, lassan elmosódnak a határok a különböző műfajok között.
    A Metàlàllat meg pontosan megjelenik lelki szemeim előtt, jól csinálja.
    Te meg légyszi, ne éjszakázd magad halálra!

  5. hosszu says:

    Hohó, előkerültél? 🙂 Írtam neked levélt.

  6. hosszu says:

    Csipke: majd írsz róla népszerűsítő posztot a blogodon, és akkor fizetned sem kell 😉

  7. csipkepitty says:

    Oké, vállalom. 😀

  8. Hihihu, szerintem lenne rá jelentkező!

  9. perenne says:

    Jó vigyorogva kezdeni a napot. Köszi 🙂
    (A vigyor a lemaradás emlegetéséig tartott, mert az nekem is van. Nem köszi. :-))

  10. yosha says:

    Huhh, hát tanár az nem vagyok. Ez vagy kijön természetesen, vagy baszhatod mint a megasztárosok zöme.

    Noemg kellett azért az a pár sör meg a passzivab közönség hogy ennyire leszarjam. Azt mondtam hogy ha már a szemüveg nélkül nem látok ki rendesen, akkor be is szűkülök, én elbulizgatok.

    Meglett 🙂 Ezentul is ez lesz a tendencia. Amikor figyelembe vettem elvárásokat, akkor mindig szart csináltam. Igy szerdán megkerült a kapocs, rájöttem mit csináltam rosszul az elmult másfél évben.

    Ha én jol vagyok ott fennt, akkor az emberek is lennt, ennyi. Na, ezt kéne tanitani, nem a pozerkedést. Azt tanitják elegen magyarországon, csak mert 8 általánossal nem tudnak mit melozni, inkább zenekart csinálnak.

  11. Laura says:

    Van olyan ismerősöm, aki ugyan zenei meg énekesi őstehetség, de azért elférne rajta néhány profi színpadi viselkedésóra. Szóval igény az volna… 😀

  12. hosszu says:

    Perenne: Én kérek elnézést :))

Leave a Reply

