Kijelölt útján kullog a végzet

Cs: Ki ez az X****? **** valamelyik nagybátyja? Vagy testvére?

H: Á, dehogy, ő még nem volt eddig.

Cs: De, de, én emlékszem, hogy volt már korábban.

H: Dehogy emlékszel. Csak azért tűnik úgy, mert az összes rohadéknak X-szel kezdődik a neve.

(Kicsivel később. Csipkepitty a kisszobából előásott Kék Mappában az idők hordaléka közt kotorász.)

Cs: Jé, és megvan a top tízes listám is, amire felírtam mindenkit, akit ki akarok ásni és megköpdösni! (diadalittasan:) És nézd, itt van rajta X**** is! Ugye, megmondtam! Ugye, hogy tudtam én! És már akkor utáltam, pedig akkor még nem is tudtam, hogy mit csinált.

Aztán azt is megbeszéltük az örömteli turkálás kapcsán, hogy mik a hátrányai a számítógépbe dolgozásnak. Mert igaz, hogy így rögtön lehet javítani, meg nem kell utólag gépelgetni, de így nem maradnak meg az utókornak (és saját magunknak sem) a különböző változatok és esetenkénti agymenéseink.

Meg rettentően filozofikus dolgokról is beszélgettünk, de arra már nem emlékszem.

This entry was posted in Uncategorized. Bookmark the permalink.

One Response to Kijelölt útján kullog a végzet

  1. csipkepitty says:

    Szerencsédre/pechedre én igen. 😀

Leave a Reply

