Information overload

Valahogy így érezhette magát az angol nyelv, miután átmentek rajta a normannok. A szókincsem talán nem duzzadt a kétszeresére, de számos izgalmas és a mindennapi életben teljességgel hasznavehetetlen kifejezést tanultam, amikre egyáltalán nem voltam kíváncsi amikkel majd kiválóan felvághatok, mondjuk a diákjaim előtt vagy egy sör mellett (például ha valaki véletlenül megkérdezi egyszer, hogy “figyu már, hogy hívják azt a baszom kis ékalakú követ, amivel egy boltív elindul?”).

Különben nagy tisztelője vagyok a középkori építőművészetnek, komolyan. De most tényleg szükség volt arra, hogy minden kőnek, lyuknak és kunkorulatnak külön nevet is adjanak? Nem lehetett volna egyszerűen csak kussolni, rakni a követ meg inni a pálinkát, mint más tisztességes építőmunkások teszik?

Persze Húsvét is volt közben, ami nekem most elég rövidre sikerült, de nagyon jó volt, teljesen feltöltődtem lelkileg. A magnóliák is virágoztak, és minden hagyományos finomságból került az asztalra, még hoztam is belőlük, hogy kicsit tovább kitartson a hangulat (nem a magnóliákból).

No és magammal hoztam FA2-t és FA3-at is, gyönyörűségesen megvarrt függönyök formájában. Persze a csipeszeim nem jók hozzájuk, ezért lesz még egy beszerzőkörutam, de ez már a finis. Úgyhogy újabb zakók nem lesznek, pedig Mosolygólány azt mondta FA3 láttán, hogy ő is azonnal “meglátta benne a kiskosztümöt”.

Én ezzel a projektet lezártnak is tekintettem volna, de jóanyám (a legnagyobb komolysággal) felvetette, hogy a konyhába is kéne még sötétítő, mert mi van, ha pucéron akarok vacsorát főzni valakinek egyszer, ne ez legyen az akadály.

A kutya pedig, mint kiderült, fél a locsolóktól, de hogy ne veszítsen arcot, ezt felháborodott ugatással leplezte. Csak akkor árulta el kicsit magát, amikor sorfalat kellett állnunk, hogy ki merjen menni a konyhából a csúnya bácsik mellett.

This entry was posted in Uncategorized. Bookmark the permalink.

2 Responses to Information overload

  1. csipkepitty says:

    És most meg vissza a taposómalomba, mi? 😦

  2. hosszu says:

    Vissza hát, basszamegaló.

Leave a Reply

