Szemelvények a mai napból

Cs: – Én mindjárt leborulok ide az asztalra, és sírok egy kicsit.

H (segítőkészen): – Adjak zsebkendőt?

Cs: – Á, nem, ez most csak olyan sírás, mint amikor Mirnixdirnix azt mondja, hogy aúúúúúú.

H: – Adjak Mirnixdirnixet?

***

Cs: – Ez itt most még mindig X****, vagy egy elméleti baromról* van szó?

*igazából sokkal csúnyább szót használt

***

Cs: – Mondjuk azt, hogy a tágas boltozat alatt aludt.

H (hápogva): – Boltozat? BOLTOZAT?? Milyen boltozat? Tudod te azt, hogy ez egy… ez egy…

Cs (vészjósló nyugalommal): – Tudom. Egy csűr. A baromarcú félrerúgta a tikot, aztán lefeküdt aludni. De ezt mégsem írhatjuk.

This entry was posted in Uncategorized. Bookmark the permalink.

5 Responses to Szemelvények a mai napból

  1. csipkepitty says:

    A nap ezek után csak fokozódott, jelzem, mint a nemzetközi helyzet…

  2. Mosolygólány says:

    Én ezt most nem értettem, de szerintem nem is baj 🙂 Az érzés azért átjött 😉

  3. A jelenet nekem sem nagyon világos, de ilyenkor nem nagyon szólok hozzá.

  4. hosszu says:

    Csipkepittyel közös projektünk életképei, majd mesélek róla élőben.

Leave a Reply

