Dolcsevíta

Teljes munkabeszüntetést hirdettem a hétvégére, és elhatároztam, hogy visszamenőleg és előre is lazítani fogok. Ennek keretében elmentem Nelliékkel repülni, szép volt, jó időnk volt hozzá, és érdekes dolgokat láttunk (például lefényképeztük Csipkepittyék házát felülről). Aztán még egy gasztrokirándulás is belefért Vácon, amit a desszertszalonban zártunk, ahol némileg hiteltelenné vált az a kijelentésem (amit öt perccel azelőtt tettem), hogy én már nem tudok akármennyi édességet megenni. Nelli felvetette, hogy nem vagyunk elég intellektuálisak, mert csak a kaja érdekel minket, és nem nézünk például templomot, de közöltem, hogy a múltkori meló után én még hosszú ideig nem szeretnék egyáltalán semmilyen templomot látni, és egy többszörösen tagolt toronysisak látványától valószínűleg felmondanák az idegeim a szolgálatot. Úgy jöttünk haza, mint elégedett kismalacok, közben siklóernyők lebegtek a naplemente előtt, jó volt.

Most pedig elmegyek koncertre, és még mindig csak a fele telt el a hétvégének. Jippí.

This entry was posted in Uncategorized. Bookmark the permalink.

10 Responses to Dolcsevíta

  1. Nafene, hát te mivel repültél? Táncsak nem sárkányrepülővel? Frászt kapok ha csak rágondolok. Ha igen, szerintem senki családtagnak ne meséld el.

  2. hosszu says:

    Nem véletlenül nem szóltam előre, mire készülök 🙂 Sárkány sajna nem volt, csak cuki kis négyüléses :))

  3. csipkepitty says:

    Remélem, elég magasan voltatok ahhoz, hogy a kutyaszarok kimaradjanak a képről… 😉

  4. Laura says:

    *irigykediiiik* :D:D:D:D

  5. Hááááát, merészeké a világ! Én személyesen nem nagyon mernék egy ilyen kis bigyóban repülni. Pláne most. Hány kilóméterperórával repül? Azzal járnak a másik országba is?

  6. Panzer says:

    Vácon van egy gyönyörű ártéri tanösvény is, így tavasszal oda nagyon érdemes elmenni (ha esetleg legközelebb arra jártok)

  7. hosszu says:

    Panzer: mondanál erről többet, meg hogy hogy lehet odatalálni? Jövő hétvégén kirándulni készülünk, bármilyen ötletet szívesen fogadunk. 🙂

  8. Panzer says:

    Itt egy rövid leírás róla:
    http://www.csaladinet.hu/index.php?module=news&target=article&type=gyerekek&category=47&id=655

    Itt pedig az ehelyezkedés:
    http://www.geocaching.hu/caches.geo?id=803

    (van ott normál térkép-link is.)

    Tényleg jó hely, érdemes! 🙂

  9. hosszu says:

    Panzer, ez teljesen bizarr, a freeblog úgy döntött, hogy moderálandó a kommented, most vettem csak észre (eddig még nem volt ilyen).

    Köszönöm szépen a linkeket, és az ötletet is 🙂

  10. hosszu says:

    Azt még megkérdezném, hogy hogyan lehet odajutni autó (és bicikli) nélkül?

Leave a Reply

