Sztahanova

Lehet, hogy a kifordított felső hozott szerencsét. Ha nem, akkor szuperhős vagyok, jegyezném meg szerényen. Kivéve, hogy a szuperhősök általában nem úgy néznek ki, mint a háromnapos mosott szar (legalábbis olyankor nem mutatják őket a tévében).

Szuperhősnek lenni elég vacak érzés különben. Titokban arra vágyom, hogy vacsorát főzzek, port töröljek, meg átrendezzem a szekrényeimet.

This entry was posted in Uncategorized. Bookmark the permalink.

8 Responses to Sztahanova

  1. perenne says:

    És akkor még nálam is terjeszted az ismeretet. Van tőlem egy nóbelcsontod 🙂

  2. hosszu says:

    Köszönöm 🙂

  3. Laura says:

    Van kedved eljönni hozzám vasárnap? Ezt, amit felsoroltál mind-mind teljesítheted 😀 még a szekrényeimet is átrendezheted, nem bánom 🙂

  4. Én ezt most nem értem, talán szerepeltél a tévében? Hogy lett belőled szuperhős?
    A vacsorát, portörlést meg szekrényrendezést meg felejtsd el, hamarosan megoldjuk.

  5. hosszu says:

    Vaszilisza, nem is tudom, neked van kedved egész hétvégén fordítani meg esszéket javítani? 😉

  6. hosszu says:

    Csipikenyuszi: Nem, nem voltam a tévében, azért vagyok szuperhős, mert mindent sikerült elvégeznem időre és estig kitartanom. Ma persze aztán meg is lett a böjtje 😦

  7. Na, most már értem, a költői hasonlat zavart meg, szóval maradt minden a régiben. Annak csak örülok, hogy sikerült mindent rendben megcsinálni és leadni, de remélem most már maradt időd a pihensre is valamennyi. De mi az a nyugtalanító dolog, amire azt mondod, hogy meglett a böjtje, nagyon nem tetszik ez nekem!

  8. hosszu says:

    Semmi, csak fáradt voltam és hatékonytalan.

Leave a Reply

