?

Küldött nekem pénzt az Elmű. Ezen meglepődtem, mert kapcsolatunk dinamikájára inkább az jellemző, hogy én küldök pénzt az Elműnek, de azért kedves tőlük. Azon meg még jobban meglepődtem, ahogy küldték: kis rózsaszín utalványon, csini postásgyerekkel. Nem egészen értem, hogy ez miért jó nekik, mert levonhatták volna például a számlámból. Az összeg nagyjából egy havi villanyszámlámat fedezi, ezért szépen elteszem, majd pár nap múlva bebattyogok a postára, és visszafizetem nekik.

De azért máskor is szívesen kezdeném úgy a napot, hogy valaki érthetetlen okokból pénzt küld nekem.

This entry was posted in Uncategorized. Bookmark the permalink.

4 Responses to ?

  1. Laura says:

    😀 😀 😀

  2. Hú de jó, valóban levonhatták volna, de így milyen szép kis ízléses meglepivel kezdhetted a napot!!!! A postásgyerek nem kapott kávét???

  3. hosszu says:

    Annyira azért nem barátkozunk a postásgyerekkel (meg képzelheted, mennyi időm volt takarítani mostanában). És még én sem voltam túl a kávémon. Megkapta viszont az aprót.

Leave a Reply

