Isten állatkertje

– Vegye már el a táskáját! Miért nem figyel*? Nem látja, hogy mások nem tudnak leülni?! – förmedt rám a nő a trolin, majd az útitársához fordult: – Nem értem, mit képzelnek ezek. A táskájának is vett bérletet? – Még egyszer megvetően végigmért – és tovább pihentette tömött szatyrát az amúgy üres dupla ülésen.

– Az ilyen csajokat szoktam én elküldeni a picsába – mondta nekem bátorítólag (és jó hangosan) a kedélyes középkorú hölgy, aki ezek után letelepedett mellém (és akivel vidáman elbeszélgettünk történelemről és néprajzról, amíg le nem szálltam).

*(mert javítottam)

This entry was posted in Uncategorized. Bookmark the permalink.

18 Responses to Isten állatkertje

  1. csipkepitty says:

    Na látod. Most már felmentésed van elküldeni a picsába. 🙂

  2. hosszu says:

    Geszlacsek, Geszlacsek, Geszlacsek… 🙂

  3. perenne says:

    Viszont már nem javítottál. De nem volt ez rossz csere, ha jól érzem.

  4. Laura says:

    Ki az a Geszlacsek??

  5. hosszu says:

    Perenne: Ó, javítani itt az egész hétvége 🙂

  6. hosszu says:

    Vaszilisza: A Korbuly és Geszlacsek című, keresetlen nyelvezetű vicc egyik főszereplője 🙂

  7. Mosolygólány says:

    Mindezt azért teszi, mert neki nyomorult élete van, nincs kihez szóljon és melengeti a lelkét, ha beszólhat valakinek. Náluk ez a kommunikáció… Persze ha ő csinálja ezt az teljesen természetes. Fúj de utálom ezeket! Nekem a villamoson volt egy nagy élményem. Egy idős picike néni ült velem szemben, menetiránnyal háttal. Ürült a villamos (Combino) és megpróbálkozott szemben leülni, de annyira picike volt, hogy lógott volna a lába, mint egy kisgyereknek, és visszaült inkább háttal. Mondta is, hogy ez nem lesz jó, mert kicsi ahhoz az üléshez, én meg mosolyogva átadtam neki a helyemet, hogy úgyis mindjárt leszállok. Akkora mosolyt kaptam és olyan édes volt, hogy soha nem fogom elfelejteni. Miután leszálltam is integetett nekem a villamosból. Ez viszont nagyon jól esett. 🙂

  8. ín says:

    hosszu@: Én Szedlacsekkel ismerek egyet, vajon u.az?? ĐĐĐ

  9. hosszu says:

    Valószínű 🙂
    Exnek egyszer nem jutottak eszébe a nevek, de nagyon el szerette volna mondani a viccet, ezért Ikénnel és Bazsamérivel mesélte 🙂

  10. ín says:

    Töröm a fejem, hogy mi jöhetett ki az “lkén”-ből, de nem jövök rá. 😦

  11. Laura says:

    én meg nem ismerem a viccet… 😦

  12. csipkepitty says:

    Hm, szerintem leírva nem annyira hatásos, de nyugi, majd elmeséljük. 🙂 (Hosszu, szerintem az Ikén és Bazsamérit is meséljük majd el! :-D)

  13. hosszu says:

    Oké 🙂 Szerintem is jobb elmesélve.

  14. Laura says:

    váárom 😀

  15. stali says:

    .. asz hattyúk és sirályok…

  16. hosszu says:

    A hattyúkat még értem (azt hiszem), de a sirályok? 🙂

  17. stali says:

    .. de leginkább asz hattyuk.

    Ha már Korbuly és Kifene!

  18. hosszu says:

    ha így megy tovább, leginkább vízimadarak…

Leave a Reply

