Félévvégi töredékek*

 

A: És képzeld, azt kértem tőlük, hogy mondjanak még egy balti nyelvet. A lettet és a litvánt megadtam.

B: És mit mondtak? Az észtet?

A (megtörten): Még ha azt mondták volna. Az legalább földrajzilag ott van.

B: ???

A (remegő hangon): Belorusz?

B (jószándékúan): Figyelj, az nincs is olyan messze. Vagyis, hát, ahogy vesszük…

A (hisztérikus felhangokkal): Portugál?

B: ááááááááááááááááááááá

A: ááááááááááááááááááááá

*

Diák: Én ezt akkor sem értem, amikor a tanárnő magyarázza, de ha egyedül készülök, akkor még annyira sem.

A (gondolatban): áááááááááááááááááááá

*bármilyen hasonlóság valós szituációkkal és személyekkel természetesen a véletlen, a képzelet és a tér-idő kontinuumban keletkezett szakadások műve

This entry was posted in Uncategorized. Bookmark the permalink.

8 Responses to Félévvégi töredékek*

  1. csipkepitty says:

    Istenuccse, én se tudtam a letten meg a litvánon kívül egyetlen balti nyelvet sem, amíg rá nem wikiztem. G bezzeg, minden tudás atyja, kissé bizonytalanul ugyan, de betippelte a régi poroszt.

  2. perenne says:

    Hát ez az, én is rá kellett keressek 😦

  3. hosszu says:

    Na jó, de nem az a lényeg, hogy hány balti nyelvet tudtok. Hajlandó lennék jelentős összegben fogadni, hogy inkább nem válaszolnátok, mint hogy beírjátok a portugált.

    G-t meg ezért szeretjük (többek között)

  4. hosszu says:

    Nem mellesleg nem egy utcán végzett népműveltségi felmérés eredményeit publikáltam. Nekik az a _dolguk_, basszus, hogy ezt megtanulják 😦

  5. Hát én sem vagyok a balti nyelvek tudora, de nem is vagyok bölcsész, sőt!! Én ha nem keresek rá, valószínűleg az észtre tippeltem volna. Azok meg valóban még álmukban is kéne fújják. Viszont teljes bizonyossággal be tudom tippelni a latin nyelveket :-DD

  6. Laura says:

    Hát ha a puskán már csak annyi olvasható, hogy “por…” akkor rögtönözni kell 😦

  7. hosszu says:

    Vaszilisza, lehet, hogy ott a megoldás :))

Leave a Reply

