Ha utazom, akkor kaland

Némi viszontagság, egyéni csúcsok döntögetése és egy középkorú angol házaspár kíméletlen érzelmi megzsarolása árán hazajöttem az utolsó vonattal Másik Városba. Közben ahogy szlalomoztam a bőrönddel a kutyaszarokkal nehezített belvárosi akadálypályán, sikerült keresztülhúznom egyen – remélem, a bőröndnek szerencséje lesz. Nekem ezalatt véresre mészárolta a papucs a lábam, váltócipő persze nincs nálam, mert nem fért a bőröndbe (érdekes vállalkozás lesz magassarkú papucsban kutyát sétáltatni), de még ragtapasz sem (mivel a csizmáim és egyéb zárt cipőim nem bántanak, minden évben az újdonság erejével hat rám a nyári cipők eredendő gonoszsága).

Azt reméltem, ezúttal sikerül úgy hazajönnöm, hogy előtte mindent kijavítok, leadok és befejezek. Háhá, ez is azt mutatja, hogy optimizmusom töretlen, és mindennek dacára képes diadalmaskodni a tapasztalat és a józan ész fölött. Nem baj, majd nappal szórakozom és éjjel dolgozom, végül is tavaly így jártam be fél Erdélyt, internetkávézókat vadásztam eldugott székely kisvárosokban és üdülőhelyeken, mindenki rajtam röhögött és/vagy dupla kávékat vett nekem, és arról is szép emlékeim vannak.

This entry was posted in Uncategorized. Bookmark the permalink.

6 Responses to Ha utazom, akkor kaland

  1. Mosolygólány says:

    Remélem pihenni is fogsz egy kicsit! 🙂

  2. perenne says:

    Kalandra fel! Tulajdonképp élvezed, valld be! (Mi mást is tehetnél? ) 🙂

  3. Nekem meg a hátam borsózik mikor utazol. Ma reggel már arra is gondoltam a legutóbbi utazásodból okulva, hogy nehogy már párszáz kilóméterrel a Másik Város után ébredj fel. A leírásból meg nem tudom eldönteni, hogy mi a fenének is nem ültél taxiba, mert úgy vártak odahaza, hogy leszaladjon valaki a pénzzel. Mondjuk ezt telefonon is meg lehetett volna erősíteni előtte pár órával, mikor beszéltél az otthoniakkal. Lábbeli meg gondolom akad a házban, Mamika biztosan tud adni neked a sajátjából. És a nyári lábbelik valóban kíméletlenül gonoszok, ezt jómagam is tapasztaltam. A családi eb viszont úgy hiszem kárpótolt minden kellemetlenségért amilyen fogadást rendezett neked.

  4. hosszu says:

    Perenne: Persze, ha kevésbé lennék hülye, sokkal unalmasabb lenne az életem 🙂

    Mosolygólány: Fogok 🙂

    Csipikenyuszi: a bőröndrali Pesten volt.

  5. Még érdekelne az angol hazaspár érzelmi zsarolása is. Miből is állt ez? Talán félre kellett őket seperni a jegyváltáskor??

  6. Mosolygólány says:

    Csipikenyuszi, én is erre gondoltam, mert a az a bizonyos jegypénztár felér egy rémálommal.

Leave a Reply

