Az előítéletek veszélyességéről

Többnyelvű országban megesik időnként, hogy két ember a többség nyelvén beszélget, akkor is, ha egyiküknek sem ez az anyanyelve (viszont mindketten automatikusan feltételezik, hogy a másiknak igen).

Meg sem fordult a fejünkben, sem a húgomnak, sem nekem, hogy a taxisofőr esetleg ért magyarul. Ha megfordul, valószínűleg nem arról beszélgetünk egész úton nagy átéléssel, hogy ki hol tart a mellméretével, hány melltartójába fér bele, mi az aktuális álláspontja a push-uppal kapcsolatban, meg egyéb női arkánumokról.

Teljesen megértem a srácot. A helyében én is magyarul mondtam volna be az összeget a végén, aztán elégedetten végignézem, ahogy a két nagyon csendes és nagyon pirosfejű nő kiszáll az autómból.

This entry was posted in Uncategorized. Bookmark the permalink.

8 Responses to Az előítéletek veszélyességéről

  1. Azért én a taxiban általában vigyázok arra amit mondok, soha nem lehet tudni ki az aki a volánnál ül. Igaz, most demokrácia van, de olyan helyzetet is el tudok képzelni, mikor nem mellméretekről értekezel a kísérőddel vagy akár a sofőrrel, és mikor el sem árulja, hogy tud magyarul. Volt régen egy mondás a postásokrol, újságárusokról, taxisofőrökről…….Nevezd ha akarod paranojának, de jobb az elővigyázatosság.

  2. Laura says:

    *nagyon de nagyon röhög*

    (bocs 😀 )

  3. Mosolygólány says:

    Régen nevettem ilyen jót! 🙂

  4. nekem egyszer a kisföldalattin két francia srác beszélte ki részletesen a fenekem formáját, leszállás előtt én is kedvesen megköszöntem nekik franciául. az arckifejezés tényleg priceless 🙂

  5. hosszu says:

    Postmodernystka: a másik oldalon lenni sokkal jobb :))

  6. hosszu says:

    Mosolygólány, Vaszilisza: Röhögni ér 🙂 Tényleg vicces helyzet, ha nem te vagy az, aki hülyét csinál magából 🙂

  7. stali says:

    Valamit nem értek ebből. Ki csinált hülyét magából? Senkiből nem lehet olyat kihozni, ami nincsen benne! Ja, és továbbra sem tudom, hogyan lehet behozni mindenféle vigyorgó fejeket. Viszont remekül szórakozom. (Adott esetben magamon is!, mint arra már akadt néhányszor példa.)

  8. hosszu says:

    Hát a hülyeség az bennem van, ez kétségtelen. Magunkon szórakozni viszont kifejezetten hasznos. Addig jó, amíg képesek vagyunk rá.

    Szerintem itt nem lehet vigyorgó fejeket gyártani, marad a stilizált mosoly: 🙂

Leave a Reply

