A nagy nap

Esküvőszervező: – Minden rendben lesz, meglátod, minden rendben fog menni, előtte még átbeszélhetjük a dolgokat, csak ne izgulj.

Menyasszony: – Nem én izgulok. A tolmácsom izgul.

This entry was posted in Uncategorized. Bookmark the permalink.

7 Responses to A nagy nap

  1. Laura says:

    ááááá
    😀 😀 😀 😀 😀

  2. hosszu says:

    Volt rosszabb is (szintén menyasszony): – Nincs utánunk más esküvő, drága, ha elkésel, megvárunk.

  3. perenne says:

    Nagyon ismernek? Viszont előny, ha a tolmács késik,hogy nem kell tippelni, megszökött-e az ara. 🙂

  4. hosszu says:

    Régi barátság 🙂 És ezt minden rosszindulat nélkül mondták, megnyugtatólag.

  5. hosszu says:

    Amúgy az arának volt majdnem tíz éve rá, hogy megszökjön, szerintem alaposan meggondolta a dolgot 🙂

  6. én a tanúmat nyugtatgattam az esküvőm előtt 2 órával, amikor már látványosan zöldült és ájuldozott, miközben én bugyi-melltartóban a giro d’italia bicikliversenyt néztem a tévében.

  7. hosszu says:

    Így van ez a vagány menyasszonyokkal és hisztis tanúkkal/tolmácsokkal 🙂 (Remélem, mire ősszel tanú leszek, már hatalmas esküvői rutinom lesz)

Leave a Reply

