Ajándék

Nellitől kaptam nagyon szép könyvet mininyaralásom helyszínéről. Napsütéses fotókkal.

Szerintem trükkfelvételek.

This entry was posted in Uncategorized. Bookmark the permalink.

6 Responses to Ajándék

  1. Etike says:

    Amúgy ma meg veled álmodtam, együtt építettünk barikádot a nagy francia forradalomban…

  2. hosszu says:

    Álmodhattál volna kellemesebbet is 🙂 Remélem, nem haltunk meg!

  3. perenne says:

    Etike! Egy klassz pasi? Talán többre mennél vele a barikádon. (Bocs Hosszú, nem sértegetni akarlak. ) 🙂

  4. Etike says:

    hosszu: Nem haltunk meg, de előtte edzettünk, ugyanis valamiért egy szobában laktunk, de nem tetszett nekünk az ágyak elrendezése, ezért felkaptuk őket csak úgy, mint egy üres dobozt, és kicseréltük. Én továbbra se voltam elégedett, de te örültél.

    perenne: sajna pasi nem volt, mikor kijöttünk fent említett szobából, ott volt a forradalom teljesen váratlanul, és akkor építettük a barikádat.

    Egyre érdekesebb álmaim vannak ám…

  5. hosszu says:

    Etike: Ez kedves tőled, hogy olyat álmodsz, amiben én örülök. Legközelebb olyan álomban szeretnék vendégszerepelni, amiben tengerparton heverészünk, polipot eszünk, és úszkálunk a habokban, köszi! :))

    Perenne: Semmi gond, sosem tartottam magam klassz pasinak 🙂

Leave a Reply

