Nem háziasszonyként leszek híres

– Szoktál te tésztát főzni? – kérdezte gyanakodva Csipkepitty.

Valószínűleg azért merült fel benne a kérdés, mert a múltkor kifejtettem neki, hogy vele ellentétben nem használok külön vágódeszkát a hagymának. Két hónap alatt simán kiszellőzik.

(A félreértések elkerülése végett tájékoztatnám a világot, hogy tudok főzni, egészen bonyolult és időigényes dolgokat is, szükség esetén pedig a sütemények széles skáláját tudom produkálni ipari mennyiségben. Csak nem szoktam.

Csipkét viszont az Igaz Barátság vezette, és az igenlő válasz után saját készítésű házitésztával ajándékozott meg. Viszkisdobozban.)

Végül pedig megbeszéltük, hogyan fogom egy fagyott csirkével, sebészkesztyűben bántalmazni Seamus Heaney-t.

This entry was posted in Uncategorized. Bookmark the permalink.

5 Responses to Nem háziasszonyként leszek híres

  1. Laura says:

    Én se használok külön vágódeszkát a hagymának, sőt, általában semminek. Két vágódeszkám van ugyanis, és a tetszőleges egyiket általában nem találom…

  2. perenne says:

    Igen, én sem használok külön vágódeszkát. Félek, Csipke nem is áll velem szóba eztán 🙂

  3. csipkepitty says:

    Naná, hogy nem állok szóba senkivel, akinek nincs külön hagymának való vágódeszkája! (Mielőtt elfajulnának a dolgok, szomorúan beismerem, hogy nekem sincs. A beszélgetés onnan indult, hogy én azt mondtam, kéne nekem egy új vágódeszka-készlet, Hosszu meg megkérdezte, hogy minek.)

  4. reszegszamar says:

    Nekem VAN külön vágódeszkám a hagymának, de mindig összekeverem a Más Vágnivalóknak Való Deszkával, így elraktam.

  5. hosszu says:

    Egészen megnyugodtam 🙂 Nekem aktuálisan három deszkám van (és biztos van még néhány a Rémségek Kicsiny Szobájában), de random módon használom őket.

Leave a Reply

