Budapest még mindig kis falu

Váratlanul megtudtam, hogy színházjegyem van ma meg holnap estére. Szerencsére a tanítványom (egyben barátnő) rugalmasnak bizonyult, és óra helyett eljött velem flamencót nézni.

Úgy tíz perc után kezdtem magam furcsán érezni, azt hittem, hallucinálok, mert mindenhol ismerős arcokat véltem felfedezni. Először a cantaorok lettek gyanúsak, különösen a férfi, mert Andalúziában viszonylag kevés a fekete, és a ritmusok is ismerősnek tűntek időnként. Később megnyugodhattam, hogy nem az agyammal van baj, tényleg ő az, akit számtalanszor hallhattam salsát énekelni (és aki nagyon kedvesen vigasztalt az elveszített verseny után, miközben én zokogva döntöttem magamba a tequilát). Aztán az ismerős mosolyú táncosnőről is kiderült, hogy tényleg ő az, aki az indiai táncszínháznak is tagja (akiket holnap fogok megnézni). Hát, minden tiszteletem, de nem irigylem, hogy két egymást követő este két különböző stílusban kell fellépnie.

Majd az előadás után, amikor épp enyhe rosszulléttel küzdve támolyogtam ki a mosdóból, egyenesen beleszaladtam exmunkahelyem egyik volt hallgatójába, aki elmondta, hogy azért jött, mert exmunkahelyem egy másik volt hallgatója is a táncosok között van. A végére pedig a szintén ismerős szimpatikus idősebb úrról is beugrott, hogy ő az a tanszékvezető, aki annak idején a felvételin megkérdezte, hogy “maga melyik dél-amerikai országból érkezett?”

Még később, amikor már a trolimegállóban bambultam, egy biciklista odakiáltott, hogy “Helló, Hosszu, jól nézel ki!”, aztán amikor vigyorogva elgurult mellettem, láttam, hogy az egyik volt évfolyamtársnőm (akivel rendszeresen futok össze véletlenül a város különböző pontjain).

Amúgy ma már hoztam a szokásos formámat, színház után elkaptak előbb a hormonjaim, aztán az eső, elment az orrom előtt két (!) várbusz, most pedig van még egy sürgős munkám holnap reggelre, úgyhogy megint nem fogok aludni.

This entry was posted in Uncategorized. Bookmark the permalink.

5 Responses to Budapest még mindig kis falu

  1. Ez tényleg furcsa, mindig is tudtam, hogy kicsi ez a világ, de nem gondoltam volna, hogy ez még Budapesten is nyílvánvaló!

  2. na hát akkor már megint együtt éjszakázunk. amikor hívtál, épp ájultan feküdtem, egy héten belül csak sikerül telekommunikálnunk 🙂

  3. hosszu says:

    Hehe, akkor keltem, amikor hívtalak, a melót leadtam délelőtt 🙂
    Most 22-ig maradok a fenekemen, addig csak összehozunk valamit.

  4. szuper, valamit csak találunk. idén nem sziget?

  5. hosszu says:

    Idén nem kaptam jegyet, és őszintén szólva nem is tudom, mik lesznek. Te mire mész?

Leave a Reply

