Those were the days, my friend

Van annak egyfajta nosztalgikus varázsa, amikor két ember kikotorja a zsebéből a tízeseket meg a húszasokat, és nem ad borravalót a sörért, mert így még épp futja két gyrosra.

This entry was posted in Uncategorized. Bookmark the permalink.

6 Responses to Those were the days, my friend

  1. perenne says:

    Boldog egyetemi évek!

  2. hosszu says:

    Engem is arra emlékeztet 🙂

  3. stali says:

    Csak mi még azt akkor nem tudtuk, hogy gyrost is lehetne venni. De nekem is az ugrott be, hogy a két előadás közti hosszabb időt a Matróz Csárdában ütjük el, van annyink?

  4. hosszu says:

    Stali: Igen, nekünk is volt ilyen helyünk 🙂 Szerintem ezt a mai egyetemisták is gyakorolják (akár előadás helyett is), csak a helyszínek változnak :))

  5. Hát én is sokat nosztalgiázom, de hiába mondanám, nagyrészetek nem ismeri azokat a helyeket, mert ugye én Bukarestben voltam nagyon boldog egyetemista :-))))

Leave a Reply

