A technika ördöge

Szerintem a technikának főleg ördöge van, szegény ördögnek meg egyéb szórakozása sincs, mint hogy velem kibabráljon. Ma a nap nagy részében nem volt netem és vezetékes telefonom, nem találtam meg a mosógépem programtáblázatát (a garancialevelét, a szervizkönyvét, a használati útmutatóját – amiben utalnak a különálló programtáblázatra – és mindenféle hozzátartozó matricákat persze igen, de programtáblázatot az istennek sem, hát megáll az ész), a gépemnek valami baja van (nekem pedig gyomorgörcsöm, hogy mi lesz, ha egyszer csak bemondja az unalmast), a mobilom pedig gyakorlatilag használhatatlan. Utóbbit mostmár tényleg megoldom, csak azt nem tudom eldönteni, hogy a régibe vegyek-e egy aksit, kockáztatva ezzel, hogy aztán elromlik benne valami más (az mms-fogadást például le kellett tiltanom, mert lefagy tőle, de ezzel még együtt lehet élni, mert nem kapok mindennap mms-t), vagy vegyek egy újat, amihez viszont két évre el kell adnom a lelkemet a Vodafone-nak (és akkor még ott van a kérdés, hogy milyet).

Kis öröm az ürömben, hogy heveny agyfelbaszódás következtében most az egész lakás ragyog, még azok a részei is, amikhez csak nagyobb érzelmi felindulások idején szoktam hozzányúlni (kivéve persze a hűtőt, ami egyre inkább Dirk Gently-éhez válik hasonlatossá).

This entry was posted in Uncategorized. Bookmark the permalink.

4 Responses to A technika ördöge

  1. csipkepitty says:

    Ne már, a Szükség Szobáját is kidzsuváztad?…

  2. hosszu says:

    Nem. Á, nem. Akkora érzelmi felindulásra itt még nem volt példa. Az különben is önmagában minimum egyhetes program, amihez a porszívón és a felmosóvödrön kívül kéne egy ruhásszekrény meg egy falnyi könyvespolc (és valószínűleg a mosógépem programtáblázata is).

  3. Na, a Dirk fiút kigugliztam, mert nem hallottam még róla(mélységesen restellem), de azért nincs most kedvem végigolvasni vagy nézni valamit a detektívsztoriból, csak azért, hogy megtudjam milyen is volt az ő hűtője. Azért könnyít a dolgon az, hogy a tiédet képes vagyok elképzelni. Vigasztalásul meg annyit kell mondjak, hogy nem feltétlen az ördög incselkedik veled, valami van a levegőben, ma mi is órák hosszatt kerestük a Vörös nyugdíjhatározatát, nem tudom hogy hívják ezt az iratot magyar területen, kellett egy bizonyos ügyintézéshez, és miutan tízszer is vegigkerestünk min den lehető helyet, kiderült, hogy pontosan ott volt, ahol lennie kellett, csak nem vettük észre a nagy idegeskedésben. Aztán a mai nap röpke néhány esti órájában sikerült kétszer is elvágnom a kezem, ugyanazt az ujjamat két különböző művelet alatt, én is csodálkoztam, hogy na mi van ma, hogy ilyen eszméletlenül ügyetlen vagyok. Azért nálad van annyi bónusz, hogy takarítottál is közben.

  4. telefont lehet venni saturnban meg media markban gyárilag függetlenül, van minden árkategóriában, nem kell eladnod a lelked senkinek semmenyi időre. vagy megvárod, míg megtalálom a tartalék készülékemet és akkor ingyen és bérmentve megoldódik a krízis, de az lehet, hogy csak egy hónap múlva lesz, mert még mindig nem tudom, mikor költözök…

Leave a Reply

