Fat bottomed girls

Mivel még mindig nem fogytam le, viszont itt az ősz, megadtam magam a sorsomnak, és update-eltem a ruhatáramat. Egész pontosan beszereztem egy szoknyát, egy nadrágot, egy zakót és egy kosztümöt, ezekkel kihúzom egy darabig. A kosztüm esetében kivételesen határozott voltam, a családomnak ugyanis egyáltalán nem tetszett. Túl tanárnős, mondta jóanyám, amire kissé értetlenül néztem, mert tudtommal mindannyian tisztában vagyunk vele, hogy nem bártáncosnőként keresem a kenyeremet. Túl barna, közölte a Bestia, amit értelmezni sem tudtam, mert én még soha nem találkoztam olyan ruhadarabbal, ami túl barna (vagy túl fekete) lett volna. A család fennmaradó része beérte azzal, hogy nem áll olyan csinosan, mint a többi, amire viszont csak vállat vontam, mert ennyi kilósan az ember örüljön, ha egyáltalán valamennyire csinosan állnak rajta a ruhák.

Jóanyám továbbá rábeszélt egy kiskabátra, hangulatjavító jelleggel. A kabát a hangulatjavításon kívül más funkciót nem is tölt be, ugyanis nem tudom begombolni a mellemen, de jóanyám beavatott a nagymellű nők életének sötét oldalába, miszerint ő sem gombol be semmit a mellén, mert nem is tudna, és az nem megoldás, hogy akkorát kell venni, mert az meg sehol máshol nem lenne jó (ezt én is tudtam, ezért nem hordok például inget, de ez a pofonegyszerű megoldás eddig nem jutott eszembe).

A lényeg, hogy ha egy alacsony, vörös nőt láttok félig begombolt fuksziaszínű kiskabátban és remek hangulatban rohangászni, nyugodtan köszönjetek rám.

This entry was posted in Uncategorized. Bookmark the permalink.

9 Responses to Fat bottomed girls

  1. perenne says:

    Ha legközelebb mégis eljutsz a dzsesszklubba, erről megismerlek :-))

  2. hosszu says:

    Dzsesszklubba csakis abban megyek 🙂

  3. Tudom, hogy elmúlt már a nyár, de a kis pirospöttyös blúzt kifelejtetted.

  4. hosszu says:

    Hozzád akartam bekommentelni, hogy azzal én jártam jól. Sajnos, nem nagyon lesz már alkalmam hordani az idén (de a másik kettőt talán még igen :))

  5. Mosolygólány says:

    Az ingeket nagyon jól lehet kombinálni trikókkal, toppal, és be sem kell gombolni. Sajnos nekem nem áll olyan jól, még nőnöm kell hozzá. 🙂

  6. Meleg lesz a szeptember. Ma itt 27 fok volt.

  7. hosszu says:

    Ott lehet. Én elővettem a télikabátomat és a sálamat.

  8. hosszu says:

    Mosolygólány: akkor új, izgalmas irányokba bővíthetem az öltözködési stílusomat 🙂

  9. Ha odakint kellemes is, itt bent mi is elővettük a bárány derékaljat, mert lefekvéskor kurvahideg ám a lepedő, és a szteppelt takarót is. A levetkőzés-átöltözés sem valami kellemes.

Leave a Reply

