Arról, hogy miért nem érdemes hozzám vendégségbe jönni

Szóval hazaértem négyre, viharverten és fáradtan, de mivel nem akartam újfent próbára tenni a futárszolgálat idegeit, se lezuhanyozni, se boltba leszaladni nem mertem, inkább nekiálltam szalonképessé tenni a lakást. Ez még bőven tartott, amikor ötkor megérkeztek a vendégek, akiket szerencsére előre figyelmeztettem, hogy nem tudom, lesz-e időm bevásárolni, ezért hoztak kaját és innivalót, segítettek rendet rakni, port töröltek, otthonosan elővették a poharakat, tányérokat és tálakat, bort adtak a kezembe, és egyáltalán, átvették az irányítást a háztartásom fölött, miközben én egyik lábamról a másikra álldogálltam, a kezemet tördeltem, és időnként elmondtam, hogy milyen ciki, hogy ilyen rossz háziasszony vagyok. A Művésznő ezt egy idő után megelégelte, és rámszólt, hogy ha tisztában vagyok vele, hogy rossz háziasszony vagyok, akkor minek erőlködök, úgyhogy ezen a ponton feladtam a dolgot, és elmentem inkább zuhanyozni. Mint kiderült, ez nekik kapóra jött, mert így lett igazán ütős a meglepetés, és valószínűleg remek fotók készültek arról (még nem láttam őket), ahogy egyik törölközőbe csavart hajjal és másik törölközőbe csavart habtesttel, bambán és meghatottan vigyorogva álldogállok egy torta fölött (csokitorta, csokikrémmel, csokiforgácsokkal borítva, valaki nagyon ismer engem). Bambaságomat jól illusztrálja, hogy a torta mellett egy boríték is volt, könyvborítók színes fotóival, ami nekem egyáltalán nem esett le, amíg el nem magyarázták, hogy kis hülye, a könyveket kapod ajándékba, csak még nem érkeztek meg, mire én valami olyasmit rebegtem, hogy igazán nem kellett volna, nekem a fotók is nagyon tetszenek.

Valahol itt érkezett meg a futár a telefonnal (de talán már volt rajtam ruha), akitől a Művésznő rögtön megkérdezte, hogy akkor maga a vetkőzős fiú?, szerencsétlen pasinak pedig még vagy tíz percig kellett állnia a vihogó nőtársaság megjegyzéseit, amíg sikerült kitöltenem a papírokat. Borravalót nem kapott, de amikor kinyitottam a biztonsági rácsot, odasúgtam neki, hogy kiengedem, mielőtt a nők rávetik magukat és vetkőzésre kényszerítik. Azt hiszem, örült, hogy épp bőrrel megúszta.

Aztán amíg sminkeltem, a vendégek összerakták a telefont, és kiteregették a ruhákat, valamint elmosogattak (én sosem fogom megérteni, mit esznek rajtam a barátaim, de nagyon hálás vagyok a sorsnak), aztán elmentünk koncertre, ahol a Gyerek bejelentette, hogy a húgának születésnapja van, és mindenki nagyon udvariasan úgy tett, mintha elhitte volna, aztán énekelt nekem metálosított Anastacia-számot.

Még később viccmesélőversenybe keveredtem, kaptam origamitankot, és újabb bizonyítékokat szereztem arra, amit Postmodernystkával valamikor korábban az este folyamán már felemlegettünk, hogy lassan az van, hogy bárkivel elkezdünk beszélgetni, kiderül, hogy van közös ismerősünk, ennek folyományaképpen aztán éjjel kettőkor tejeskávét és vizet ittam (amit alátéttel, tálcán, meghajlás kíséretében szervíroztak), és hosszas beszélgetésbe bonyolódtam a témavezetőválasztás meg a szakdolgozatírás gyötrelmeiről, ami, azt hiszem, elég botrányos viselkedésnek számít egy metálkocsmában.

This entry was posted in Uncategorized. Bookmark the permalink.

6 Responses to Arról, hogy miért nem érdemes hozzám vendégségbe jönni

  1. Laura says:

    Rendkívül érdekes születésnapjaid vannak, még sok ilyet belőlük 🙂

  2. Na, ez elég érdekes, de most fogalmam sincs ki is lehet a Művésznő :-))

  3. hosszu says:

    Vaszilisza: köszönöm 🙂

  4. hosszu says:

    Csipikenyuszi: mert nem ismered 🙂

  5. perenne says:

    Isten éltessen egészségben, békében, szeretetben! 🙂

  6. hosszu says:

    Köszönöm szépen! Mind a három rámfér 🙂

Leave a Reply

