Befordulós

Minden látszattal ellentétben még mindig fekete lyuk vagyok, esetleg főnixmadár életének legkevésbé vonzó szakaszában, amikor rühösen hullatja a tollait, és feltúrja a konyhát egy doboz gyufa után.

Lesz majd jó és vicces is, de nem most.

This entry was posted in Uncategorized. Bookmark the permalink.

14 Responses to Befordulós

  1. perenne says:

    A főnixet szeretjük “rühösen” is. Könnye, gyógyít, dala vigasztal olyankor is, ha jól emlékszem. És nemsoká megújul, akkor gyönyörű is lesz. 🙂

  2. Laura says:

    És hatalmas súlyokat képes elvinni 🙂

  3. Szerintem csak egy rohadt ceruzaelemre van szüksége annak a rohadt főnixmadárnak, hogy a rohadt gázgyújtóba téve megfőzze azt a rohadt kávéját :-((

  4. Mosolygólány says:

    Hosszú: akkor lehet ketten vagyunk…
    Perenne: ez szép megfogalmazás volt, és így igaz! 🙂
    Vaszilia: ezt én is így tudom
    Csipikenyuszi: fején találtad a szöget.

    Ja, ma már nekem is jobb napom van, de egy vigyorgó zombinak érzem magam, aki szeretné ezt a hetet túlélni és leadni azt a hülye létszámot…

  5. ígérem, kapsz tőlem egy fél kiló gyufát karácsonyra. ezen most tényleg ne múljon 🙂

  6. Bocsi, a főnixmadárról szóló leírások valóban szépek és költőiek voltak, én meg belegázoltam mint a juh a lucernába. Csak a prózai vetületét igyekeztem ábrázolni a dolognak.

  7. hosszu says:

    Köszönöm mindenkinek a kedveseket, a gyufa karácsonyra nagyon praktikus ötlet, Csipikenyuszi, te pedig ne aggódj, a juhon a lucernában nagyon jót röhögtem.

  8. Na, akkor örvendek, valami hazai életképet akartam, hogy szemléletesebb legyen, na meg mulatságosabb is. Azért ha az elem a gond, tarts belőle otthon, ha meg a gyújtó romlott el, csak szólj, és jön a következő pici főnix.

  9. perenne says:

    Csipike: néha a mélyponton lévőnek egy kis rángatás többet segít mint a szép mondatok. Nem árt néha az a juh a vetésbe. Lucernásba ne menjen, abba beledögölhet 🙂

  10. Tudom, tudom, de ez nem zárja ki azt, hogy gyakori errefelé az ilyesmi. Nálunk ugyanis sok a juh. Arról nincs tudomásom, hogyan vészelik át a hasonló lakomát. Az életképet mint hasonlatot csak úgy kitaláltam, nem jutott gyorsan az eszembe az eredetije, amúgy meg mulatságosnak találtam :-)))

  11. hosszu says:

    Csipikenyuszi, ez szimbóleum volt, a gyufa nem a gázgyújtáshoz kell, hanem a főnixkremáláshoz. 🙂

  12. Na, én meg jól leégettem magam gyufa nélkül is. Teljesen meg voltam róla győződve, hogy éjnek idején nem tudtál kávét főzni a munkától ragacsos szemű főnixmadárnak. Sebaj, vénül az ember, hülyül az ember!

  13. hosszu says:

    Dehogy égetted le magad, drága, kösz, hogy segíteni akartál. Nem te tehetsz arról, hogy sejtelmesen előadott lelkibubóim vannak.

  14. Amiket csak az én begyepesedett agyam nem fogott fel, hiába, egy vén, házitigrisnek álcázott házinyúl nem valami költői lélek :-))))

Leave a Reply

